Dubbelt upp

 
Min sneakerssamling börjar nästan ta över min skohylla men när Sportamore körde en sån där bra välj 3 betala för 2-kampanj i förra veckan så passade jag på. Klick, klick! Det tredje paret blev ett par golfskor till Henrik så alla blev nöjda och glada.
 

Ett nytt par Lunarglide 5 blev det också. Vääldigt rosa! Har haft Lungarglide tidigare och om jag ska börja springa nu i sommar så är ett par nya fräscha löparskor ett måste så det var lika bra att passa på när det var kampanj.
 
Ska nog inviga det ena paret redan ikväll. Känner att jag måste prioritera och shejpa upp träningen igen för nu har det blivit för många veckors vilande. Så segt när långdragna förkylningar kommer och ställer till det för det är alltid lika svårt att hitta tillbaka till bra rutiner. I alla fall för mig!
 
Kram
1 Dareling:

skriven

Supertjusiga skor! Gör ju helt klart träningen lite roligare! Även om det fantastiska vädret nu gör sitt till med :) kram!

Svar: Ja men visst är det härligt ute nu, love it! =) Kram på dig Elin!!
Katta

2 Dareling:

skriven

Supertjusiga skor! Gör ju helt klart träningen lite roligare! Även om det fantastiska vädret nu gör sitt till med :) kram!

3 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

men hallå så snygga! man blir ju så glad av alla dessa färgglada skor :)

Svar: Ja! Som små lyckopiller i skoform, haha! Kan ju behövas ibland ;-) Kraaam på er!
Katta

4 Hanna Karlsson:

skriven

Snygga skor!

5 Anna:

skriven

Hur många läsare har du? :)

6 Camilla:

skriven

Vilka härliga färger! Jätte fräscha! Blir såå sugen på sneakers nu. Letar som en tok efter vita Nike Air Max.

Kram

7 Karin:

skriven

Jag har verkligen fått en nytändning på löparskor och sneakers, även till vardag - men finns ju såå många snygga:)

Kommentera här: