Torsdagstur

 
Idag glömde jag kameran hemma så ni får hålla till godo med bilderna som åkte ut på Instagram.
 
Idag gick vi ner på byn och gjorde som vanligt några stopp på loppisarna på vägen ner. Philip tycker vi ska köpa allt och själv blir jag sugen på alla möjliga olika pryttlar innan jag kommer på mig själv och tänker om.  
 
På Nygatan finns såna här underbara små trädgårdar och den här maffiga rosenbusken älskar jag. Gillar inte alls röda rosor i vanliga fall men på rätt ställe som här är dom underbara.
 
 
Sen blev det glasspaus på bryggan med årets första mjukglass från Glassboden, slurp!
 
 
På vägen hem fick vi med oss en krabbhink och en ny Bamse så Philip var helnöjd med vår lilla tur.
 
Imorgon ska jag inte glömma att packa ner kameran för här nere kan man fota ihjäl sig på allt fint och ljuset ska vi inte tala om. Magiskt!
 
Kram
1 Karin:

skriven

Så mysigt det ser ut! Underbara rosor!

Svar: Det är galet mysigt här!! Kram kram
Katta

2 Frida:

skriven

Vilka härliga bilder! Västkusten är bästkusten:):)
Trevlig helg! Kram

Svar: Det är det verkligen! Och just nu gillar även solen att hålla till här! ;) Kram K
Katta

3 Cecilia:

skriven

Saknar verkligen Kungshamn och Smögen som vi besökte för 2 somrar sen. Helt underbart! Lär bli fler besök framöver.
Kram!

Svar: Dt är verkligen såå härligt här omkring. Smögen är ju egentligen lite finare men det är rätt skönt att bo på den lite lugnare sidan... Kram K
Katta

Kommentera här: