Stylesnob

 
Samma kväll som vi packade in oss i bilen och styrde kostan mot Västkusten hämtade jag ut ett hårt paket på Posten. I kartongen..?
 

Ett par ballerinaskor från Stylesnob. Såå fina och väldigt sköna!
 

I dessa spatserar jag gärna omkring i på Smögenbryggan. Har ett par leopardloafers från märket sen tidigare men det här är mina nya sommarfavoriter. Helt klart!
 
Nu blir det en promme bort till lekparken. Världens bästa lekpark (med linbana och Spidermannät) om ni frågar Philip!
 
Kram kram
1 Emma:

skriven

Jag köpte också ett par ballerinas från Stylesnob nyligen, de skönaste jag ägt! Dina var riktigt snygga Katta!
Ser så härligt ut på västkusten... Njut!

kram /Emma

Svar: Ja dom är helt otroligt sköna! Brukar alltid få tampas med skoskav när jag inviger nya ballerinaskor men inte den här gången. Perfekt! =)
Kraam kraam och njut av första sommaren med lilla Clara
Katta

2 Malin S:

skriven

Hello Katta!
Snygga skor och jag vet ju hur extremt sköna de är på foten. Själv har jag de rosa med guldtå/kant. Älskar dem!

Mysigt att du stannade kvar med småkillarna nere i sommarhuset. Är svärfar också där eller är du allena med kidsen? Hoppas att du har en fin vecka! För min del stundar semester runt hörnet. Fredag sista dagen innan fyra veckors ledighet. Kram kram.

Svar: Ja dina rosa är helt underbara! Var (såklart) sugen på ett par rosa jag också men jag synade min sommarskogarderob i sömmarna och insåg att den består av rosa skor till 95% så det fick bli dom här. Fast vårens knallrosa godingar med reptilmönster fram på tån är ursnygga...
Nej svärfar Sören är också här så vi är inte helt själva. Så han och P fiskar krabbor och går på äventyr, perfekt! Såå härligt med semester. Förstår att du räknar ner. Nu när man är föräldraledig har man inte alls fått den där efterlängtade semesterkänslan men imorrn är det Henriks tur så jag får väl klura på något bra sätt att fira hans ledighet. Och fira att han kommer hit!

Vi får väl se om det blir något Gbg för oss i år. Förra året blev det aldrig någon dagstur men i år är jag lite sugen på att introducera Liseberg för Philip så det kanske får bli en tur längre fram. När jag har hunnit bli lite sugen på Gbg-shopping...

Kraam kraam

Katta

3 Anonym:

skriven

Så snygga :)

Svar: Ja visst är dom! =) Kram
Katta

4 Liw / gravid:

skriven

dem var supefina, ser sköna ut också :)

kram

Svar: Dom är jättesköna och ingen risk för skoskav (tror jag) eftersom det är ett "gummiband" mot foten. Superbra! Kram kram
Katta

5 Linda:

skriven

Underbara skor, var köpte du dem?
Tack för en bra blogg:)
Kram Linda

Svar: Jag beställde dom från Stylepit så titta in där! Kram K
Katta

Kommentera här: