Hattifnatt

 
Jag har blivit med hatt!
 
Min nya favorit hittade jag inne på Törnqvist hattar hemma i Örebro innan vi åkte ner hit till kusten. Tips, tips!
 
Kram
 
1 Sofia:

skriven

Jag var faktiskt i Örebro för första gången för någon vecka sen och då stod jag just utanför denna butik. Tänkte att det är så ovanligt nuförtiden med en renodlad hattaffär, vi har i alla fall ingen sådan i vår stad. Den var tyvärr stängd när jag gick förbi. Jag skulle äta på East West som låg i närheten, det var en trevlig restaurang.

Jag passade såklart på att titta i några av de butiker som du nämnt här på bloggen :) Roligt att se dem irl :)

Ha en fortsatt skön semester!

Kram

Svar: Ja men precis! =) En sån där riktig gammal hattbutik som funnits där i alla tider och som förmodligen överlevt tack vare sina stammisar. Oväntat bra sortiment faktiskt! Vad roligt att du var på besök hemma i Örebro! =) Ja East West har riktigt bra sushi faktiskt, för länge sen jag var där nu men det får nog bli ett besök när jag kommer hem igen. Mest köpt hem på sista tiden! Kram K
Katta

Kommentera här: