Sommar, sommar, sommar


Tittar in lite snabbt efter allsången för att önska er en fortsatt härlig sommarkväll!
 
Solen har verkligen gassat här idag och nu börjar det bli riktigt mycket folk här nere. Trodde nästan jag skulle svimma när jag såg köerna inne på vår lilla Ica tidigare ikväll, puh! Det blir lätt lite smått hysteriskt såhär under semesterveckorna så det får nog bli morgonhandling för oss här nere i fortsättningen.
 
Idag tog jag Zitan över till Smögen och mötte upp Rebecka som även hon bor i Örebro i vanliga fall. Rebecka skrev och frågade om jag ville ses för en fika på bryggan och det var klart jag ville det. Så roligt att ses!
 
Kram från Kungshamn
1 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Smögen är otroligt vackert :)

2 Rebecka:

skriven

Tack för riktigt härligt sällskap i den gassande solen! Får vi göra om, nästa gång med ett glas rosé kanske? :) Kram!

3 Mia - Mitt vita hus:

skriven

Vilket underbar väder vi har just nu:) Härliga sommriga bilder hos dig vännen!

kram

Kommentera här: