Mmm... Myntonad

 
Har ni smakat Brämhults Myntonad? 

Precis som det härliga namnet hintar om är smaken citron, lime och en rejäl dos av mynta. God som den är tillsammans med några isbitar eller i en somrig drink. Mmm...
 
 
Sommar, sommar, sommar på Västkusten!
 

Solstolen, en trave tidningar (eller någon smaskig kriminalroman) och något svalkande. Semester när den är som bäst!
 
Kram
1 Mia - Mitt vita hus:

skriven

Oj den där har jag missat, måste nog genast köpa med hem:)

Hoppas ni mår fint i sommarvärmen sötis!

Kram


2 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

så fräscht de lät. å den där "burken", sett den lite här o där nu, vart köper man dem?

Svar: Jag har köpt mina från Huldas i Örebro men googla på "sugrörsburk" och Nicolas Vahe eller House Doctor så får du upp flera träffar. Kram K
Katta

3 Åsa:

skriven

Låter underbart!!

4 Cecilia:

skriven

Tack för tipset, måste testas :-)

5 Anna:

skriven

Hej Katta och tack för en fin blogg! Jag läste ikapp ett par inlägg nyss och passar på att fråga här - inbillar mig att det är enklare för dig? Vad har ni för golv i ert hus i Örebro? Vet du vad det är för märke och nyans? Det ser väldigt ljust och fräscht ut!

Hoppas ni får en fortsatt fin sommar!

Hälsningar Anna

Svar: Hej där Anna!
Golvet hemma i huset är vitpigmenterad ask. Har tyvärr inget märke att ge dig men det borde förhoppningsvis vara snarlika parketter oavsett leverantör (?). Vi är husom helst supernöjda med golvet! Kram K
Katta

6 Liw / gravid:

skriven

Åh det lät gott! Speciellt det där med drink haha ;)
Låter som om du har kopplat av ordentligt, skönt!
För mig tar det ett tag att komma i semestermood.. men snart så ;)

Fortsatt trevlig semester, kram

Kommentera här: