Till Carls rum

 
 
Mobilen "Drake" från Ferm Living skulle vara jättefin att hänga över Carls spjälsäng. Visst är den fin?
 
Nu i vår ska jag ha som projekt att komma igång med Carls rum på allvar för än så länge har vi bara hunnit få upp en vit stringhylla på väggen ovanför spjälisen från Brio. Storleksmässigt är rummet nästan identiskt med Philips som ligger vägg i vägg och den enda skillnaden är att Carl har två fönster i sitt rum i stället för ett.
 
Basen i rummet får förbli vit och detaljerna får gärna gå i lugna färger som ljusgrått och ljusblått. I första hand vill jag hitta en söt lampa till fönstret, ett litet bord + två stolar och några fina krokar att sätta upp på väggen. Tror det kan bli jättebra!
 
Nu ska snart nattningsracet påbörjas här men först ska jag och Philip titta på hans favoritprogram på Barnkanalen - Labyrint. Det är nästan så onsdagskvällarna med Daidalos, Taurus, Bulten och Muttern slår fredagsmyset på fredagskvällarna, så bra är det tydligen!
 
Kram  
1 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

jag är också i inredningstagen när det kommer till barnrum så jag hoppas på härlig inspiration hihi :)

kram på dig fina!

2 Jenny:

skriven

Hej.

Det är samma här på onsdagar, ingenting får komma i vägen fför labyrint

3 Jenny:

skriven

Hej.

Det är samma här på onsdagar, ingenting får komma i vägen för labyrint, Ellen är sååå bestämd över att hon minsann ska vara med nästa år. Haha.

Va roligt att inreda lilla litens rum, kommer säkerligen bli superfint..

Ha en fin kväll
Kram Jenny

Hamen fin kväll

4 amanda:

skriven

söt bild!

var gärna med i min tävling om ett valfritt skärp :)

5 Hanna - Min vardag, smycken och mode:

skriven

Verkligen jättefin!

6 Suzette:

skriven

Så himla fin!

7 Anonym:

skriven

Om fyra veckor flyttar vi till villa och ett rum till vår lille son skall inredas . Så jag följer gärna med på din resa. Ha en bra dag

8 Jenny:

skriven

Härligt att inreda barnrum! Jag försöker också fixa och dona lite till vår lillebror, men har inte kommit igång riktigt ännu. Så jag följer som vanligt med stor spänning vad du fixar för fint till lille Carl.

Ha en fin torsdagskväll!
Kramar
Jenny

Kommentera här: