Ny vårjacka

 
Tjoho! En ny vårjacka har hittat hem till mig och valet föll på en svart Jocelyn från Lexington. Var nära att slå till på den här quiltade snyggingen både i våras och i höstas så nu kände jag att det äntligen var dags.
 
Det enda kruxet var att när jag fick lite vårkänslor här för någon vecka sen och bestämt mig för en svart jacka så hittade jag den inte när jag surfade in hos Lexington. I vårens kollektion finns jackan bara i färgerna vitt, grått, rosa, rött och blått. Efter lite googlande hittade jag den till slut i en nätbutik. En svart Jocelyn i rätt storlek som bara var tvungen att bli min. Till ett något bättre pris dessutom!
 
 
Visserligen kommer min jacka från höstens kollektion men den enda skillnaden mot vårens jacka är den bruna nyansen på lapparna på axlarna och det kan jag nog leva med.
 
Ny väska och ny fin jacka. Nu kan våren komma!
 
Kram
1 Linda:

skriven

Åh som jag har letat, vart hittade du den? Hur tycker du den är i storlek?

Svar: Min hittade jag till slut hos Zoovillage! Skulle säga att den är normal/tenderar till att vara lite stor i storlek... Kram
Katta

2 Sofia:

skriven

Åh vilken fin jacka!

Kram

Svar: Ja visst är den fin! Har ju suktat efter den i något år nu så nu var det på tiden att jag slog till! Kram K
Katta

3 Frida:

skriven

Åh så snygg jacka!! Kommer passa perfekt med din nya väska! Kram

Svar: Tyckte också att det kändes som en bra kombo! =) Kram
Katta

4 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

åååh. supersnygg! och väldigt "du" :)

Svar: Känner också att det var en riktig Katta-jacka så roligt att du också tänkte så! ;) Kraam kraam ps. Hoppas ni fredagsmyser riktigt mycket du och killarna!
Katta

5 camilla:

skriven

Så snygg och klassisk! Bra köp!

Håller med, våren kan få komma nu..

Stor kram

Svar: Ja nu får den komma! Soool tack! =) Kram
Katta

6 Johanna:

skriven

Har också sneglat på denna jacka, toppensnygg! Hur upplever du att den är i storlek? Kan va bra att få lite tips innan man klickar hem den :-)

Svar: Jag skulle nog säga att den är normal i storlek, kanske aningen stor! Jag tittade på storlekstabellen på Lexingtons hemsida och gick lite efter den. Så jag körde på min vanliga storlek och tänker att det kan vara bra att få under en tröja eller så ;) Kram K
Katta

7 Liw - FINA LYAN:

skriven

Riktigt snygg, bra val!
Kul att dessutom hitta den billigare :)

kram och trevlig kväll!

Svar: Ja men eller hur! Lite tur i oturen eller vad man kan säga ;) Kraam
Katta

8 Linda:

skriven

Jättesnygg!

Svar: =) Kram!
Katta

Kommentera här: