Fler presenter

 
Finaste presenterna fick vi av vännerna i helgen. Ett maffigt fång tulpaner, en superfin hoodie till Carl och pysselpåse med Bamse till Philip. Tack E, M och lilla H! Tulpanerna var av superkvalitet och håller sig fina än så jag behöver nog inte köpa hem några nya blommor den här helgen.
 
Just nu har jag massor på gång och bloggen blir lätt lite eftersatt. Konstigt nog kommer minisvackorna alltid när jag egentligen har jättemycket att blogga om och visa er. Hm? Känns inte alls logiskt men det kanske beror på att det är så fullt upp med allt här på andra sidan skärmen. Barnen, familjen, vänner, fix här hemma, vardagspusslet med hemmet som ska hinnas med och så upp på det träningen som just nu slukar rätt så mycket av min tid dom dagar Philip är på förskolan.
 
På tal om träningen. Den måste jag nog återkomma till rätt snart för där har jag fått frågor som jag vill svara på.
 
Fredag imorgon och en fullspäckad sån väntar...
 
Kram
1 Mia - Mitt vita hus:

skriven

Tulpanerna ser helt underbara ut:)

Kram

2 Sofia:

skriven

Fina presenter! Tulpanerna är verkligen vackra.

Se fram emot att läsa om träningen!

Ha en skön helg :)

Kram

Kommentera här: