En robotkudde till P

 
En robotkudde från Ferm Living har flyttat in hos Philip. Ville egentligen ha både den stora och den lilla roboten men den lilla var slut så den får jag jaga vidare.
 
Just nu är jag igång med flera små projekt här hemma och jag har bl.a. tagit tag i barnrummen. I samma paket som robotkudden fanns även två plåtburkar från Ferm Living och två Pendant lamp från Muuto som ska sättas upp. En taklampa inne hos Philip och en taklampa inne hos Carl. Måste bara köpa hem rätt kontakter först! 
 
Sen ska nya mattor in och lite annat piff... Så kul att vara i fixartagen igen och jag tror det kan bli rätt bra!
 
Nu ska jag krypa upp i soffhörnet och titta på ett avsnitt av "Husdrömmar" på paddan. Såå bra! Svt har verkligen lyckats med serien och det är så spännande att få följa alla familjerna som bygger hus! 
 
Kram
 
1 Magda- mamma till Noah:

skriven

Vilken fräck kudde!! Och vilka fina lampor killarna får!

2 Magda- mamma till Noah:

skriven

Nej, nu var jag alldeles för snabb med att skicka iväg min komnentar... Nåväl! Kul med små projekt hemma och det vill man ju gärna se resultaten av sedan :-) Just nu känner jag mig rätt klar med hemmet och det känns allt lite "bittersweet". Behöver dock likt du gjort rusta upp min garderob inför våren så det får bli prio just nu, kul det med!

Trevlig kväll! Kram

Svar: Fast en uppdatering garderoben känns som ett superbra vårprojekt, skulle jag ju också behöva göra känner jag men vi får väl se om jag hinner med. Blir väl Philip och Carl som får en massa nytt om jag känner mig själv rätt ;) Får väl nöja mig med en ny väska och en ny jacka i värsta fall. Haha!
Kraam kraam
Katta

3 Anja:

skriven

Hej!

Var precis inne på designonline.se och kollade, där verkar det som att både den stora och den lilla kudden finns :)

Svar: Tack för tipset! Kram K
Katta

4 Jenny:

skriven

Hej!
Åh vad roligt med lite projekt hemma. Hoppas vi får se lite resultat sen :-).

Jag har också fastnat för serien Husdrömmar. Den får en att drömma om att förverkliga sin egen husdröm. Men den får en dessutom att vakna till lite och se vad man faktiskt har (jag tänkte mycket på familjen som var med i det första avsnittet). Vi skojade här hemma och sa att även om tvättstugan går i orange/brunt så är iaf arkitekten betald ;-).

Kram/ Jenny

Svar: Ja men hjälp så ledsamt det var. Jättelyxhus som fick säljas och ett inställt bröllop =( Det första avsnittet var nog nästan det bästa ändå, trots alla tråkigheter. Haha, ni tänker nog ganska rätt där med tvättstugan!
Kram kram

ps. Hoppas han kommer snart! Håller tummarna för er! =)
Katta

5 ullie:

skriven

oj va spännande att se hur det blir . Husdröm kan man ju säga då min högsta önskan är just ett hus.

Hoppas ni får en bra start på helgen kram kram

6 Liw - FINA LYAN:

skriven

Dem är så söta, har tittat på dem till Colin också :)

Ha en trevlig söndagskväll! Kram

Kommentera här: