8 år

 

För er som även följer mig på Instagram så vet ni att jag surprisade Henrik med uppkorkat bubbel, äldelost och pepparkakor + några små paket igår när han kom hem från jobbet.
 
För åtta (!) år sen just den 3:e december så möttes vi nämligen på ett stökigt dansgolv på Strömpis här i stan. Uppe på schlagergolvet som fanns på den gamla goda tiden. Jag var där med min vän Susanne och ett gäng kollegor från Ikea där jag extrajobbade just då och Henrik var ute med ett killgäng. Snön singlade ner utanför och det var faktiskt precis så romantiskt som det brukar vara i en sån där amerikansk julfilm. Sen gick det som det gick också...
 
Tänk att det snart är fredag, igen! Dagarna bara svischar förbi just nu!
 
Kram
1 Grannen K:

skriven

Åh det där minns jag.. Jösses har det gått 8 år 🙈 Grattis!

Såg att någon mer kallat sig för "Grannen" i kommentarsfältet så nu la jag till ett K, haha :) Tack för tips om förskolorna btw 👍
Kram Karin

2 Anonym:

skriven

Grattis! :-)

Svar: Tack! Kram K
Katta

3 Elin:

skriven

Grattis till er! Jag träffade ju min karl på strömpis schlagergolv jag med :)

Svar: Jasså? Det är där det händer alltså ;) Kraaam på er!
Katta

4 Karin O:

skriven

Vad roligt, grattis:)

Svar: Tack Karin! =) Kram
Katta

5 Cecilia:

skriven

Grattis till er och trevlig helg 😃
Kram!

Svar: Tack!! Kram K
Katta

6 Bindi:

skriven

Stort grattis till er!
💏❤
Kram

7 Katrin:

skriven

Haha, jag träffade också min karl på strömpis ;) dock lite mer än 12år sedan och tyvärr är han nu mitt ex..men iaf :)
Stort grattis till er!

Kommentera här: