Tisdagens

 
Vad roligt att så många av er ser fram emot min lilla medverkan i webbtv-programmet. Som kompensation för att jag inte kan berätta så mycket mer just nu bjuder jag på fler bilder från i fredags...
 
 
Ni som följt mig ett tag vet att vi knappt hade en enda krukväxt hemma för några år sen, då var det bara snittblommor som gällde. Nu vill jag inte vara utan mina krukor och planerar hela tiden för nya inköp. Har tyvärr inga gröna fingrar men jag kompenserar med att tycka att det är väldigt roligt. Planterar om och har mig.
 
 
Fjädersparrisen är perfekt för mina icke-gröna-fingrar. Den här köpte jag förra hösten och den verkar trivas här hemma. Just nu är det även Carls favoritväxt att ta sig upp till... Gaah!
 
 
Idag ska jag hämta Philip lite tidigare så nu gäller det att snabba på med lunch och allt annat som ska hinnas med innan vi ska iväg...
 
Ha en fortsatt fin tisdag!
 
Kram
1 Annika:

skriven

Men det är svårt att hitta fina krukor, och vart man ska ställa dom... eller jag brukar iaf ha det problemet ;)

2 sara:

skriven

Hej! Snyggt du har det! Undrar vart tidningsstället är ifrån? Trevlig kväll!

Svar: Det har jag beställt från Designtorget! :-)
Katta

3 Anna:

skriven

Mycket fina bilder :)

4 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

så fint o städat det ser ut hos er =) här har en bomb landat!

5 Sofia:

skriven

Hej,
Vart kommer era fina tavlor ifrån, som hänger ovanför soffan? Vem är konstnären? :)

6 erika:

skriven

Fin blogg du har. Måste fråga om mattan, vart kommer den ifrån?

Svar: Tack!!
Mattan heter Morum och kommer från Ikea =) Kram K
Katta

Kommentera här: