Städa, piffa & dona

 
Just nu är det städa, städa, städa som gäller så det ser lite anständigt ut imorgon när inspelningsteamet kommer. Går ärligt talat sådär med två små i släptåg som har en tendens att dra fram mer än att hjälpa till med att plocka bort...
 
Hann förbi Jonas på vår lilla blomsterbutik Årstid tidigare i eftermiddags och fick med mig ett gräs till utekrukan vid ytterdörren, en liten grön växt som jag redan glömt namnet på och helt underbara snitthortensior
 

Fånget med hortensior fick jag av snälla Jonas på köpet eftersom han tyckte dom började se lite trötta ut. Hur snällt var inte det? Tack, tack!
 
Kram
1 pillan:

skriven

Det kommer att gå toppen i morgon, det är jag säker på (skickar en lyckospark i cyber ;)

Känner igen det där eviga plockandet, tror du man kan dö plockdöden... Hi hi isf är jag på gränsen nu!

Kram P

Svar: Tack!!
Kan bara instämma! Herregud vad man plockar och har sig, gaah! Kram
Katta

2 Liw / gravid:

skriven

oh så spännande... men jag förstår det där med plockandet, fixade för visning här hemma igår, Colin skulle vara hemma i 45 min innan han skulle iväg igen, han hann stöka ner riktigt mycket på den tiden. Suck!
I nya lyan är förvaring prioriterat! :)

kram och lycka till!

Svar: Kommer ihåg det där... Vi flyttade hit till radhuset när Philip var 1,5 och det var nästan omöjligt att hålla lägenheten tipp topp o "visningsredo". Stort lycka till med försäljningen!! Kram K
Katta

3 Karin:

skriven

Alltså THEM hortensior!?!? Sjukaste färgen! Så vackra =))

Svar: Men eller hur!? Och jag kan lova att dom är ännu större i verkligheten. Bästa floristen!
Katta

4 Camillasnyahem :

skriven

Spännande med inspelning!! Vad ska det spelas in till?

5 Anonym:

skriven

Hej!

När kommer man kunna se inspelningen?

6 Petra:

skriven

Så fina blommor och färgen var grymt fin,vad är det för inspelning?spännande lycka till,kramar

Kommentera här: