Snart åker vi till solen

 
Bilden är från i somras på Tångenbadet i Kungshamn
 
Aaah, idag när regnet smattrar mot rutorna så saknar jag Västkusten extra mycket men om några veckor bär det av till solen igen.
 
Vi åker med Ving till Side och Philip har längtat efter maskotarna Lollo och Bernie sen vi bokade resan tidigt i våras. Det är inte första gången jag och Henrik åker till Turkiet men den här gången satsar vi för första gången på ett klassiskt Ving-upplägg med barnvänligt hotell och all inclusive. Att vi dessutom flyger härifrån Örebro och slipper Arlanda känns som en bonus och på förhand känns det som ett perfekt upplägg nu när vi har två små att serva och fokusera på. Det är inte riktigt samma sak som när vi reste själva precis...
 
Bara att börja skriva packningslistor och fixa med pyssel till Philip att ha med på planet. Gud så härligt det ska bli!
1 Karin:

skriven

Åh fy vad härligt! Och vilken fin bild! Så himla somrig! =)

Svar: Ja men eller hur!? Tack! =) Kraam
Katta

2 Nina:

skriven

Vi var på det hotellet förra året med två små! Fint hotell och god mat! Jag tror ni kommer trivas. Och jag blev mycket positiv till Turkiet efter det trots att jag inte varit där förut och faktiskt varit skeptisk!

Kram!

Svar: Vad härligt att höra! Har bara hört gott om hotellet så vi är väldigt förväntansfulla. Känns urfräscht! =) Kram
Katta

3 Sofia - mamma till Amanda och Olivia:

skriven

Så härligt för er! Det låter som ett smidigt upplägg, framför allt skönt att åka direkt från Örebro. Lycka till med alla förberedelser!

Svar: Ja det känns klockrent! Visserligen tycker jag det ska bli lite trist att missa butikerna men jag får väl gå loss på flygplanssortimentet i stället ;) Så skönt att slippa väcka barnen mitt i natten och dra iväg till Arlanda. Kram kram på dig och tjejerna!
Katta

4 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

åh så härligt för er! förstår att ni längtar!

Svar: Ja speciellt nu när "hösten" kom så snabbt. Pang boom bara! Då blir det bra med lite sol =) Kram
Katta

5 Lotta:

skriven

Å vad underbart! Hoppas ni får en trevlig resa ❤️

Svar: Ja det ska verkligen bli urhärligt, tack! Kram
Katta

6 Camilla:

skriven

Vad skönt att kunna åka direkt från Örebro. Hoppas ni får en jättehärlig resa!

Kram

7 Jenny:

skriven

Åh vad härligt! Och du det är ju urmysigt att gå runt och skriva listor, fundera över om något behöver inhandlas mm. Jag älskar det!
Och så smidigt att åka från Örebro!
Som jag skrev på Instagram, då när ni nyss bokat resan, så är Lollo & Bernie superpoppis hemma hos oss :-D.
Önskar er en riktigt härlig resa!

Kram
Jenny

8 Sofie Hedman:

skriven

Åh låter så härligt!!❤️

9 Malin:

skriven

Ja det är härligt att packa för mer värme när det plötsligt blev kallt här. Tips på flygplanspyssel mottages gärna :)

Svar: Kan tipsa om "Ritkort för resan" som jag hittade innan sommaren på Akademibokhandeln. Alla korten passar inte Philip än men några stycken tyckte han var roliga att rita på. Det är som ritkort som du ritar på med whiteboardpenna och som du sen kan sudda ut. Misstänker annars att film/spel på paddan kan hålla honom sysselsatt ett tag. Kram K
Katta

Kommentera här: