Philips skrivbordshörna

 
Vet att många av er gillar när jag visar bilder från här hemma så jag tänkte att jag skulle visa hur det ser ut i Philips rum just nu. Philips "nya" rum börjar ta form och han är jättenöjd med förvandlingen so far. Såhär såg det ut i rummet tidigare...
 
 
Ett riktigt Ikea-rum blev det och allt har sin plats. Får hoppas att det förblir så för jag gillar det här med var sak på sin plats. I alla fall förutsättningarna för det!
 
 
Hyllan blev verkligen superbra på plats. Var rädd för att den skulle kännas för stor men det blev jättebra. Plastlådorna med handtag hittade jag också på Ikea, på köksavdelningen. En låda för alla Cars-bilar, en för Playmobil och en för blandat småpill.
 
 
Nu är det bara detaljerna som saknas. En jordglob vill han absolut ha så en sån måste jag hitta. Sen måste jag hitta en passande matta och så har vi spacklingen efter tavellisterna kvar.
 
Sen så...
 
Kram
1 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Så läckert! Ordning o reda :)

2 Småstadsfrun:

skriven

Fint med var sak på sin plats. Gillar också de hyllorna, stilrena och snygga. Passar överallt!

3 Magda:

skriven

Så himla fint det blev Katta!!

Kram

4 Karin "grannen":

skriven

Så fint! Har också kikat på hyllorna!

Jag har en fin jordglob i svart/silver på silverfot som går att tända. En sådan skulle nog passa fint där i Philips rum. Hittade min genom att googla "jordglob" och titta på bilderna som kom upp.. Ett tips om du söker något annat än blå/gröna gamla varianten :)

Kram

5 Anna:

skriven

Jag gillar också välorganiserat, så tummen upp! Gillar lådorna och penn/kritförvaringen. Kan du inte visa lite mer inredning?

6 Linda:

skriven

Hej! Super fint!! Vill oxå göra om lite snart i vår 5 årings rum, går i blått å stjärnor nu men vill förvandla det till lite stor barns rum nu;) Skulle vara fint med en svart/silver jordglob å en svart/vit randig plastmatta från pappelina hos er Philip!! Ha de gott! Kramar Linda

7 Linn:

skriven

Jättefint!!! Vad är det för skrivbord? Längd/bredd?

Svar: Sök på Bestå Burs på hemsidan så hittar du det! Kram K
Katta

8 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

verkligen toppenfint!

9 Carmen:

skriven

Hej!
Så fint han har det den lille killen. Måste tipsa om en jordglob som vi har här hemma. Det är en traditionell glob med lampa. Men på varje land finns just det djur som bor i landet. Supersötboch pedagogisk glob och perfekt som nattlampa. Köpt på BR-leksaker.

Svar: Ah, tack för tipset! Den måste jag spana in! Kram
Katta

10 Kaffehörnan:

skriven

Så underbart fint du skapat

11 Helene :

skriven

Oh så fint. De där små vita förvaringsbackarna på hyllan.varifrån kommer de?


Svar: Det var dom jag hittade på köksavdelningen på Ikea! Kram
Katta

12 Christin:

skriven

Så superfint! Vad duktig du är på att inreda! Kram

Svar: Tack Christin!!
Katta

13 Karin:

skriven

Supersnyggt! Tack för inspirationen.

Svar: Tack Karin!!
Katta

14 Camilla:

skriven

Så fint Katta! Blev ju jättebra med den hyllan ovanför skrivbordet.

Kram

15 Camilla & Bianca:

skriven

Fint!

Tips på finfin jordglob
http://shop.ilva.se/produkt/71900044/globe_metal?maingroupurl=teen&webgroupid=

😘

Kraam

Svar: Den var superfin, precis en sån jag tänkt mig. Tack, tack för tips!! Kraam på er!
Katta

16 Bindi:

skriven

Så snyggt det blev :-)
Har også planlagt,at gøre om min lille Augusts værelse til et mere "stor pojk rum".
Kram

Svar: Ja nu var det dags tyckte jag och ett riktigt storpojkerum blev det =) Kraam
Katta

17 Bindi:

skriven

P.S Er det lampor? De små kugler der hænger ved vinduet? Hvor har du købt dem?

Svar: Ja precis! Ljusslingan med bollar kommer från Happy lights. Tror det finns bra många liknande på marknaden just nu och jag såg bollarna nu senast på Åhlens. Såå fina! Kram
Katta

18 Annica:

skriven

Vilket fint rum Philip har fått!
Jag håller på att göra om mina småtjejers rum med och såg att du hade smart förvaring till pennorna, vart har du köpt dom?

Alltid en fröjd för ögat att titta in på din blogg <3

Kram

Svar: Vad kul att du gillar det! Både stången och dom vita "pennburkarna" kommer från Ikea. På köksavdelningen! Kram K
Katta

19 Anna:

skriven

Superfint, bra jobbat!

Svar: Tack!!
Katta

20 Sandra:

skriven

Fin skrivbordshörna du fixat till Philip! Vad är det för skrivbordsstol han har?

Svar: Det är en stol som kommer från Mio! Kram K
Katta

Kommentera här: