Pass, pizza & fredagsmys

 
Just nu: En fredagströttis i soffan framför Ice Age 2.

Idag tog vi oss äntligen ner på stan för att fixa ett nytt pass till mig och ett till Carl. Dagarna börjar rinna iväg och nu är det inte lång tid kvar innan vi åker så det känns skönt att ha det gjort. Check, check!
 
Ikväll är hela familjen samlad igen efter en vecka utan Henrik hemma så det blir fredagsmys deluxe här. Vi får klara oss utan honom större delen av helgen också men det blir tyvärr så ibland. Supertrist men vi är vana.
 
Köpte hem en sån där godispizza till Philip som han ska få några bitar av ikväll. Tyckte innehållet i minipizzakartongen såg lite småläskigt ut men Philip blev helt lyrisk så det är nog ett bra betyg...
 
Dags att logga ut och ta helg!
 
Fredagskram på er!
1 Cecilia:

skriven

Godispizza?! Måste vara något jag missat som kanske barnen skulle gilla :-)
Trevlig helg!
Kram!

Svar: Yes! Hittade den på vår Ica Maxi. Ser ut som en riktig pizzakartong fast i minivariant, fylld med gelégodis. Kraam K
Katta

2 Camilla:

skriven

Jag blev också själv med kidsen då pappan i huset drog iväg på festligheter... Då kan jag tänka mig att du ser extra mycket fram emot familjesemestern! :)

Stor kram

Kommentera här: