Nystart

 
Passade på att sätta mig ner med en kaffe och bläddra igenom nya mama medan Carl tog en nap tidigare i förmiddags...
 
Nystart! En väldigt passande rubrik för det är nog det som jag gillar allra bäst med hösten. Trots att jag tycker det kan vara ganska stressande så älskar jag att allt startar igång igen och jag får tillfälle att rensa, gå igenom och skriva mina listor. Har redan hunnit gå igenom barnens garderober och alla andra utrymmen här hemma som behöver rensas ut med jämna mellanrum.
 
Så nu kan jag känna mig lugn för ett (litet) tag...
 
Ikväll ska vi hem på middag hos våra kompisar Vickan och Markus som flyttat in i ett äldre radhus bara en liten bit här ifrån. Nu var det väldigt länge sen vi sågs så det ska bli jätteroligt att ses igen!
 
Nu: lunch-time!
 
Kram
1 S:

skriven

Har du möjligen två ringar på fingret nu Katta? Kram

Svar: Det har jag faktiskt! Haha! Mycket observant måste jag säga ;) Fast jag har inte gått och gift mig i hemlighet eller så. Kram K
Katta

2 Anonym:

skriven

Är den bra den tidningen? Funderar på lite nya prenumerationer :)

Svar: Jag tycker att mama är den bästa föräldratidningen just för att den är blandad. Har lite svårt för renodlade föräldratidningar som bara innehåller forskningsrön, barnmat och bäst i test-tester =) Kram
Katta

3 Christin:

skriven

Mysigt med tidningsläsning! Kram

4 Christin:

skriven

Mysigt med tidningsläsning! Kram

Kommentera här: