Nya favoritsmycken

 
Till min stora glädje hittade jag en liten Edblad-butik på Smögenbryggan tidigare i somras. Det blev både ett, två och tre besök under semestern. Och lika många vita påsar fick följa med hem.
 

Har aldrig varit någon halsbandstjej men det lilla hjärtat har hängt med mig varje dag. Liksom ringen och mina nya örhängen. Helt enkelt perfekta varje-dag-smycken!
 
Har letat länge efter en ring att ha på högerhanden som kan matcha förlovningsringen och den tunna ringen med stenar är nog mitt bästa smyckesköp på länge.
 
Nu ska jag packa bloppis-paket och sen väntar soffhörnet på mig...
 
Kram
1 Nina - Glamourmamman:

skriven

Älskar Edblads smycken - så "lagom" och stilrena liksom :-)

Kram Nina

Svar: Ja men eller hur!? Faktiskt första gången jag köper Edblad men nu är jag nog fast. Extra bra att man inte behöver oroa sig för missfärgningar av vatten osv trots att dom inte är speciellt dyra.
Kraam
Katta

2 Helena :

skriven

Har du visat din förlovningsring i bloggen? Vore kul att se!

Svar: Jo men det har jag gjort! När vi förlovade oss och den brukar nog skymta fram lite då och då när min hand skymtar fram på bilder ;) Har en urfin enstensring i vitt guld! Kram
Katta

3 Ninni:

skriven

Men vad snyggt, aldrig hört om det märket förr. (Men jag är efter)

4 Karin:

skriven

Jättefina, classy!

5 Rebecka:

skriven

Den ringen var verkligen SÅ bedårande fin! Kul att du även slog till på hjärthalsbandet! :)
Stor kram!

Svar: Men heeej där Rebecka! Åh, har tänkt att jag måste messa dig i dagarna. Måste ju höra hur det går med allt och hur du har haft det. Ja jag slog till och jag har inte ångrat mig =)
Messar ikväll!

Kram
Katta

Kommentera här: