Mjuuka

 
Helgen har tyvärr gått i bacillernas tecken och här i sjukstugan har vi varvat filmer med smoothiemixande. Philips nya sänkläder som jag köpte till honom i somras har fått bo i soffan på dagarna. Älskar Beach House! Svala och galet mjuuka att gosa ner sig i...
 

Imorgon hoppas jag på att vi är så pass pigga att vi kan ta oss ut en sväng. Det kan behövas lite frisk luft om man säger så!
 
Kram
1 ullie:

skriven

usch då hoppas att ni kryar på er. inte kul i dessa tider Ha en så fin start på veckansom det går kram

2 Malin S:

skriven

Trist att ni är krassliga! Här är det jag som är snorig och lite ruggig men barnen friska. Fast jag kan i och för sig ha blivit smittad via jobbet eftersom höstförkylningarna både slog till tidigt och kraftigt i år. Krya på er allihopa! kram

Svar: Tack!! Här har jag och Carl varit värst men det dröjer nog inte länge tills Philip också snörvlar. Så segt men det var bara en tidsfråga. Tre veckor sen förskolestart känns nog nästan som rekord ;) Krya på dig!! Kraam
Katta

3 Rebecca:

skriven

Hej!
Jag har läst din blogg sedan du var gravid med P, och det är en favorit!
Jag har själv två barn (födda 10 och 13), så det känns extra kul att läsa om din vardag när vi har jämngamla små.
Hursomhelst, det vore kul med ett inlägg med tips om hur du kommer klä dina barn i höst/vinter, vilka ytterkläder du tycker är bäst på förskolan och vilka som passar en liten plutt i vagn.

Tack för en bra blogg!

Kommentera här: