Boktips

 
Söndagsboktipset!
 
Just nu plöjer jag VIP-rummet av Jens Lapidus. För er som läst hans tidigare böcker så följer den samma stil som i hans Snabba cash, Livet deluxe och Aldrig fucka upp. Spännande med andra ord!
 

När jag väl har börjat på en bra bok så vill jag helst läsa den från pärm till pärm och det är väl inte alla gånger det lättaste att få till med två små hemma. Idag passar jag på att plöja några kapitel när Carl sover på förmiddagen, trots att jag egentligen har tusen saker att fixa inför kommande veckan.
 

Haha, mitt elefantöra har växt så det knakar under sommaren och det börjar det bli dags att köpa hem fler krukor.
 
Är nästan framme vid slutet nu och det är såå spännande. Känns redan som den bäddar för en uppföljare..?
 
Ha en riktigt skön söndag!
 
Kramar
1 louise:

skriven

Har läst alla tidigare böcker och gillar dem verkligen!
En fråga: hur länge planerar du att vara hemma med Carl? Själv väntar jag mitt andra barn och vill vara hemma så länge det går med honom/ henne. Tycker det är så himla mysigt så det gäller att passa på. Lite nyfiken därför hur andra ( i detta fall du) gör?
Tack för en fin blogg!

Svar: Ja visst är dom bra!
Jag har planerat att vara hemma till efter nyår så han kommer vara 1 år och ca 3 månader när han börjar förskolan om allt går enligt plan. Tror du tänker helt rätt i att det gäller att passa på...

Kram
Katta

Kommentera här: