Den här hösten

Känner att hösten kickat igång på allvar redan nu och just nu är såå mycket som snurrar. I somras fattade vi ett stort beslut och fler ska tas i dagarna så det är en hel del att tänka på...
Som om det inte räcker kommer det snart hända väldigt spännande saker. Om några veckor ser jag fram emot en bloggträff med Blogg.se och redan nu på torsdag kommer jag få besök av av ett webbtv-team och en känd stylist/bloggerska som ska inspirera mig angående ett projekt här hemma.
 
Vet inte hur mycket mer jag får berätta om programmet just nu men till alla er som önskar att jag bjöd lite mer på mig själv och delade med mig mer av mitt hem - nu gör jag det! Så mycket att jag blir alldeles nervös på kuppen.
 
Usch, det känns inte bara läskigt att visa upp sitt hem. Det här med att se sig själv och höra sin egen röst. Fy! Men, men. Det är nog bara bra för mig att jag går utanför den berömda boxen ibland.
 

Måndagshumöret är i alla fall strålande så dags att kicka igång nya veckan med en andra kopp Nespresso och Nyhetsmorgon. Carlisen ska strax sova och Philip leker med Playmobil uppe på sitt rum så jag passar på... 
 
Kram
1 Malin S:

skriven

Men jag blir ju sååå nyfiken på vad det är för beslut!! =) Superkul med Katta-TV, hi hi! Det kommer du fixa galant. Du kommer charma alla med ditt härliga sprudlande jag. Kram kram.

Svar: Haha, ja vi får väl hoppas på det! Just nu känns det mest som skräckblandad förtjusning ;) Kram kram
Katta

2 Sandra:

skriven

Spännande allt låter ! Ska följa !

Svar: =) Kram K
Katta

3 Liw / gravid:

skriven

Åh vad spännande!! :)

Svar: Mycket spännande blir det! Typ skräckblandad förtjusning, haha! Kraam på dig och magen!
Katta

4 Bindi:

skriven

Usch eller hur. Det gik fra hedebølge til regn og redan höst...Känns som höst här i Skåne också:-(
Åhh! Så kul. Det skal blive spændende,at se. Holder med om det med,at se og høre sig selv på film,men dit hjem er jo så fint,det kommer gå jättebra:-)
När börjar C dagis?
Ha en super mandag.
Kramkram.

Svar: Tanken är att skola in Carl på förskolan efter nyår så vi hoppas vi får en plats på samma förskola som Philip tills dess. När ska din A börja förskolan? Kraam
Katta

5 Anna - Starwoman:

skriven

Vad spännande, och du har väl inget att skämmas för, varken dialekt, personlighet eller hem :) Du kommer fixa det galant! Vi borde nog alla ibland våga kliva utanför den där bekväma trygga boxen, nyttigt och oftast blir det ju dessutom bra! Ser framemot kommande Katta-tv jag också precis som Malin ovan skriver ;) Kramkram

Svar: Haha, Katta-tv! =) Visst skulle du också vara med i någonting "rörligt" för ett tag sen? Eller minns jag fel? Kraam kraam
Katta

6 Fru H:

skriven

Ojojoj vad spännande, jag ser verkligen fram emot att få se detta! Så roligt! Det jag sett av ditt hem i bloggen är ju superfint så det blir nog bra tv. Du är så snäll som delar med dig av ditt liv och ditt hem till oss alla!
Och du kommer göra dig galant framför skärmen. Den röst man hör när man lyssnar på sig själv när man talar med andra är inte den som dem man talar med hör. Eftersom man hör sin egen röst genom sitt huvud så låter den annorlunda i dina egna öron. När du hör dig själv på inspelning så låter det precis så som alla andra alltid hör dig, det är bara för en själv som det låter konstigt och annorlunda! Så därför blir rösten för alla andra utom dig, precis som den brukar låta så inget att oroa sig för alls med andra ord!!!! Ha en härlig måndag!
Kram

Svar: Jo jag vet att det egentligen är så det ligger till, men ändå... Gaah så läskigt! Fast roligt såklart!
Hoppas du också haft en häärlig måndag! Kram kram K
Katta

7 Lotta:

skriven

Men så spännande!! Så kul att följa dig tycker jag 😘 vi får väl se om vi får till någon promenad i våra hektiska liv 😊 kram Lotta

Svar: Ja men det måste vi! Den här veckan är det mer än vanligt men nästa vecka kanske..? Kraam på er!
Katta

8 Sofia - Strawberry Dreams:

skriven

Men oj vad spännande med webbtv, nu blir jag nyfiken. Och vilken cliffhanger du lämnar till oss då med ditt beslut :)

Svar: Ja det blev en liiten cliffhanger, inte meningen men det har en tendens att lätt bli så här i bloggvärlden. Haha!
Katta

9 Magda:

skriven

Oj så spännande inlägg från dig denna måndag!! Ser med spänning fram emot att se mer av dig och ditt hem!

Nyttigt att släppa på trygghet och kontroll ibland även on jag kan känna igen mig i att det kan kännas läskigt :-)

Kram och ha en bra vecka!

Magda

Svar: Ja det känns verkligen urläskigt! Gaah!
Hoppas du haft en bra måndag! Kraam kraam
Katta

10 Sanna:

skriven

Men guuuuud så spännande! Både med stora beslut och "Katta-tv"! Vad roligt OCH vad mooooodig du är!! Heja, heja!

Kram!

Svar: Ja visst är det lite modigt ändå? Försöker tänka så, haha! =) Kram K
Katta

11 Åsa:

skriven

Men sååå spännande!! Nyfiken i en strut, haha!
Ha det så bra! Vore kul att ses någon dag.
Kram

12 Jessica:

skriven

Gud vad roligt :D

13 Bindi:

skriven

Åh så spændende:-) Vi har haft tur og fået plads på samme dagis. Hun har plads fra høsten,så til november begynder hun. Kan ikke fatte,at tiden går så fort.
Ha en fin kväll.
Kram på dig

14 Marita:

skriven

Spännande spännande gillar 'Kattatv ' :)) hoppas du uppdaterar oss när det händer. Ha en fin dag söta du ❤️

Kommentera här: