Vårplantering

 
Planterade ett gäng vita penséer i utekrukorna på framsidan för några veckor sen och eftersom påsken närmar sig så piffade jag till krukorna med hjälp av några videkvistar som jag stack ner i jorden.
 
Än så länge ser det kanske lite tomt ut i krukorna men det är medvetet. Penséerna kommer att ta sig och det blev i alla fall lite roligare.
 

Suck! Det har regnat, regnat och regnat här både igår och idag så vi får väl se hur länge kvistarna håller sig fina...
 

Penséer måste väl ändå vara världens bästa blomma att plantera i krukor på våren? Tål några minusgrader och är superenkla att sköta om. Bara att plocka bort vissna blommor och vattna med jämna mellanrum. Sånt gillar jag!
 
Kram
 
1 Nalliiz:

skriven

Åh jösses vad fint det blev! :)

2 s a r a h m o b e r g:

skriven

Gud så fina! Vill också ha en uteplats ^^,

3 Joe:

skriven

Super fint! :)

4 MADDISENJ.SE:

skriven

Så vårfint

5 Exenzia:

skriven

Åh så fint :D tror vi börjar plantera lite blommor här hemma snart också :)

6 Annster:

skriven

Så fint :)

7 Robex Lundgren:

skriven

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

8 Yohanna Svensson:

skriven

tääääääävlingsdags på bloggen, vinn torrshampo - www.yoyossecret.blogg.se

9 Olivia Nilsson:

skriven

Fin blogg!

10 Emma:

skriven

Fina, älskar också blommor som man inte behöver sitta barnvakt för!

11 Tommy:

skriven

blev väl bra det där

12 Hanna Karlsson:

skriven

Penseer är hur bra som helst. I vår rabatt har det nu två år i rad kommit upp penseer som jag inte planterat där. Blir så glad!

13 Ida och Amanda:

skriven

Mysigt!

14 ST:

skriven

Vad trevligt med lite blommor!

15 Mirjam Wallmark:

skriven

Åh vad fina blommor! :) kram

16 Jessica:

skriven

Åhh va vårigt & fint!!

17 biggeros:

skriven

Penséer är tåliga. Fin plantering!

18 Ida Nilsson:

skriven

Det är så härligt när man äntligen kan börja plantera för vårblommorna! Och jag håller med dig, de är nog de mest lättskötta blommorna som finns :)

19 Liw - FINA LYAN:

skriven

Tjusigt, var har du köpt krukorna? De ser riktigt snygga ut... vill du visa bild på hela kanske?

Svar: Krukorna (3-pack) kommer från Bauhaus om jag inte minns fel... Något byggvaruhus var det i alla fall! Kram kram
Katta

20 blondie:

skriven

Det var ju hur läckert som helst. Älskar penseer det är lätta och alltid fina om man noppar dom ofta!

Svar: Ja men eller hur! =) Kram K
Katta

21 Amanda Niclasson:

skriven

Åh så fint! :)

22 Lisa:

skriven

Älskar våren och att göra vårfint! :)

Jag har nyligen startat en blogg...jag skulle bli jätte glad ifall du ville kika in! :)

23 jennie pluggar i los angeles:

skriven

Fint:D

24 leonor broberg:

skriven

fint

25 Charlotta Hägg:

skriven

Blev jättefint :)

26 coffeeandcupcake.blogg.se:

skriven

Va fint de blev :) Ha en trevlig helg :)

27 A:

skriven

Härligt, nu är det vår! :)

28 lebanezzzas.blogg.se:

skriven

Superfin blogg!

29 lillemor:

skriven

Våren härligt

30 M:

skriven

Nu blev jag sugen på att göra vårfint :)

31 Karin:

skriven

Fint och vårigt!!

32 roy mattsson:

skriven

oj vad fint äntligen vår och ljus. jag har haft tur ingen snö i år och lite åtgång på ved nu hoppas jag bara på sommaren. jag önskar er alla en trevlig Påsk med sol och värme Mvh Roy M

33 mona:

skriven

Tjusigt! Jag vill plantera smultron och succulenter:

1) http://nickyfox.blogg.se/2014/april/vill-borja-odla-hemma-har.html

2) http://nickyfox.blogg.se/2014/april/gud-sa-snyggt.html

34 Tess:

skriven

Åh, så fint! :) Kram

35 Alina:

skriven

Så fint :)

36 ∞NORA∞:

skriven

Fina bilder!

37 Linnéa:

skriven

Vad fiint!!

38 Johanna - A dream as a model ♥:

skriven

härligt :D

39 Michelle Gawronska:

skriven

Fina bilder :)

40 Jasmine:

skriven

Det ser väldigt trevligt ut! :)
Kram

41 Mikxki:

skriven

Vilka fina bilder :)

42 Anonym:

skriven

de vart riktigt fint med både videkvistarna och Penséerna :)

43 Tilde:

skriven

Åh, älskar våren!

44 Wilma:

skriven

så otroligt vårigt!

45 veronica:

skriven

Så fint det blev :) mysigt med vår :)

46 milina.blogg.se:

skriven

Fint! :)

Kommentera här: