Twilight-maraton & fin tävling

 
Godmorgon på er!
 
Har jag några bloggläsare som är Twilightfans tro?
 
Påsken är räddad för TV6 kommer nämligen att visa alla fem filmerna i rad 15-19 april. Först ut är såklart den första filmen "Twilight" med start nu på tisdag kl: 21. Perfekt för mig för jag har sett alla filmerna förutom den sista filmen. Katastrof såklart, men här ska laddas upp för filmkväll!
 
Du kan även vinna en skräddarsydd Twilight-resa för dig och en vän till staden Forks, ni vet den där regniga lilla staden dit Bella flyttar och träffar Edward. För att vinna resan ska du gå in på TV6 och starta en namninsamling för att peppa författarinnan Stephenie Meyer till att skriva en uppföljare. Tävlingen hittar du här.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen blir det en lördagsrunda på stan för mig och killarna. Vi ska möta upp mina föräldrar för en lunch och förhoppningsvis hinna med lite shopping...
 
Kram
 
(I samarbete med TV6)
1 Mormor:

skriven

Tack för trevliga dagar med Dig och småkillarna! Både Philip o Carl är ju för härliga. Vi längtar redan ...

2 Jenny:

skriven

Hej Katta!

Jag är inte så inne på själva Twilight, men i höstas påbörjade jag min uppsats i litteraturvetenskap som syftar till att utforska vampyrfenomenet och självklart är dessa humanvampyrer en stor del av min uppsats. Så jag passar på att friska upp minnet lite :-).

Kram/ Jenny

Svar: Å spännande!! Har ju också läst litteraturvetenskap - såå roligt! Och jag fick chansen att äntligen se upplösningen i sista filmen. Det var på tiden eftersom vi sett alla andra filmer för typ över ett år sen nu. Kraaaam
Katta

Kommentera här: