Sneakers till P

 
Våren är här (trots att det regnat och ruskat här precis hela dagen - huh) och den kräver nya vårskor. 

Klickade hem ett par sneakers från Viking till Philip som landade här hemma igår efter blixtsnabb leverans. Var först inne på ett par i Gore-tex men det satsar vi nog på till hösten.
 
 
Precis som vinterkängorna tål pjucksen maskintvätt på 30 grader - perfekt!
 

Själv så bor jag i mina lättviktsskor så jag hoppas på att Philip kommer att ge tummen upp. Både sulan och själva skon känns väldigt stabil på samma gång som den känns lätt och det gillar jag. Skor som typ Converse känns inte som några skor att leka i på förskolan precis, hur snygga dom än är...
 
Någon som har tips på lite tuffare babyskor till Carl? I höst får det nog bli ett par stabila lära-gå men nu vill jag hitta sneakers med en sån där mjuk sula som han kan glassa omkring i. Philip hade små mjuka Coverse men det kan vara kul med någonting nytt.
 
Kram
1 Sofie:

skriven

Kan tipsa om Minimocks (http://www.minimocksshop.com/products/moccasins). De är såå söta och fantastiskt praktiska för en fot som gärna vill stå på golvet utan att halka runt. Annars är ju converse klassiska och himla snygga :). Har flera stycken till min Filippa :). Kolla även Zaras hemsida, de har ett gäng tuffa och snygga skor utan hård sula. Kram

Svar: Minimocks är ju såå söta! Funkar dom när man är ute också tro? Har fått för mig att dom är lite som skor/tofflorna från Bobux som jag hade till Philip när han var liten. Fast dom var nog mer som inneskor. Kram K
Katta

2 Linlen:

skriven

Footway.se har ett par supersöta adidassneakers med mjuk sula, finns i blått och lila. Har de lila till vår tjej, och jag älskar dem, supersöta och sitter perfekt på den lilla foten. Hade Converse till vår största men tyckte de satt så illa på foten.

Svar: Ska jag spana in! =) Det var faktiskt från Footway jag beställde Philips skor så det är ju skumt att jag missade alla deras fina babyskor. Tycker att sidan kan vara lite rörig ibland... Kram K
Katta

Kommentera här: