Påskinspo

 
Men titta så fint!
 
Hittade det finaste påskreportaget med rubriken "Påskfira i det fria" i senaste ELLE Mat & vin. Maileg-kaniner, pasteller och servettvikningen med kaninöronen var ju bara fööör söt.
 
Den fina påsktårtan i vit marsipan önskar jag mig i födelsedagspresent. Blink, blink till mina killar...
 
Vet ni en sak. Jag har verkligen varit urdålig på att svara på era kommentarer den senaste veckan. Dåligt av mig men det har såklart sina orsaker och det har helt enkelt varit lite mycket här. Brukar försöka vara flitig med svar men jag inbillar mig att ni mer uppskattar att hitta ett nytt inlägg här inne. Efter helgen kommer det svar. Promise!
 
Kram
1 Nina - Glamourmamman:

skriven

Så mysigt med påskinspo - nästan så att jag önskar att vi inte bara var bortbjudna i påsk, så att man själv fick möjlighet att duka och fixa fint :-)

Kram Nina

Kommentera här: