In med gult

 
Just nu har vi små tête-à-tête i både köket och vardagsrummet. Maribowl från Iittala är verkligen perfekta i storlek för vårlökar som ofta blir lite för stora för mina mindre krukor.
 
 
Bara en vecka kvar till påsk nu (och till min födelsedag eftersom jag råkar fylla under påskhelgen i år). Galet och som alltid undrar jag hur tiden kan ticka på såå snabbt?
 
 
Nu ska vi bara stämma av lite när, var och hur + ett påskägg till Philip som jag har kvar att bocka av men annars så kan påsken komma.
 
Men oj vad klockan plötsligt är mycket. Måste bara hinna svara på några mejl och sen blir det nog sängen...
 
Kram!
1 Louise:

skriven

Lite roligt är det ju. Våra små killar är födda samma dag och vi båda fyller år under påskhelgen. Min födelsedag är den 20e :) grattis i förskott!

2 Cecilia:

skriven

Jag är inte mycket för gult men just dessa blommor är så himla söta. Har gjort samma som dig, använt en Maribowl. Perfekt! :)
Kram och ha en bra helg.

3 kaffehörnan:

skriven

Underbara bilder

Kommentera här: