I påskpåsen


I Philips påskägg, eller en påskpåse blev det visst i år, kommer han hitta en pysselbok och lite blandat godis.
 
 
Blev så glad när jag sprang på den här söta pysselboken med påsktema.
 

Lite lagom svårighetsgrad! Philip är väl inte så jättepysslig av sig men han tycker att det är roligt en liten stund innan han vill gå på nästa sak. Klistermärken gillar han så jag hoppas pysselboken blir en hit!
 

Ett gäng söta chokladkycklingar...
 
 
Påsk-pysselboken hittade jag på Akademibokhandeln och påskpåsen kommer från Lagerhaus.
 
Bara att börja klura på ett riktigt bra gömställe. Vi brukar köra med att påskharen skuttat förbi huset och tappat ett ägg. I år får han tappa hela påsen! Sen är det fågel, fisk eller mittemellan som gäller.
 
Såå spännande för en 4-åring och Philip har redan börjat hålla utkik efter påskharen...
 
Kram
1 Mormor:

skriven

Stor kram till hela familjen! Grattis, lite i förväg. Vi åker t R i morgon och stannar hela Påskhelgen!

2 Jennifer:

skriven

Din blogg är toppen! :-) Måste bara fråga var dom söta små chokladkycklingarna är köpta? Önskar er en trevlig påsk!

3 Jennifer:

skriven

Din blogg är toppen! :-) Måste bara fråga var dom söta små chokladkycklingarna är köpta? Önskar er en trevlig påsk!

Svar: Nu är det väl inte akutellt längre kan jag tänka mig men kyklingarna hittade jag på en butik som heter Nille. Vet inte om det kan vara en kedja kanske? Kram K
Katta

Kommentera här: