I Carls påskägg & Trolljägarna

 
 I Carls påskägg låg ett par sneakers från Puma. Supersöta, mjuka och enkla att få på foten!
 

Med sötaste mjuka sulorna! Tack påskharen hälsar Carl!
 
Lite senare ikväll ska jag titta på "Trolljägarna" på trean. Har ni tittat? När jag ser Robert Aschberg jaga trollen inser jag att jag varit rätt så förskonad från nättroll under mina bloggår ändå, även om jag såklart också fått konstigheter riktade mot mig och elaka kommentarer.
 
"Don't feed the trolls" har alltid varit min devis och det brukar vara rätt effektivt. Det händer så mycket konstigt på nätet och man kan verkligen bli helt galet arg när någon anonym ger sig på att döma och tror sig veta saker utan att ha hela bilden. Eller någon som bara vill vara elak.
 
För det är ett som är säkert. I bloggvärlden kan man aldrig ha hela bilden. Bloggar visar bara upp en liten del av livet. En glimt.
 
Kram
1 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

visst är det så. och de flesta läsare är ju så kloka att de vet att man bara skriver om små utvalda delar..de andra får man försöka ignorera. men visst är det svårt när de kommer med sina pekpinnar och dömande kommentarer då och då.
supersöta skor till din fina lilla gosse!

Svar: Ja men eller hur! Dom flesta har väl lärt sig vid det här laget men det finns alltid undantag som måste göra sig hörda. På gott och ont, mest ont! Hoppas att du är förskonad! Kram K
Katta

Kommentera här: