Baby stuff & StoreMyStuff

 
Oh la la... Så mycket nytt fint!
 
 
Ett gäng nya tuffa nappar till Carl. Vi har bara använt nappar från Mam tidigare men det är så svårt att hitta fina nappar i butikerna tycker jag. Mycket konstiga motiv och färgkombinationer så jag är jätteglad över att få in några enfärgade i nappsamlingen.  
 
 
Nya nappar kräver nya nappband. Har även kvar några nappband från Philip så här kör vi på Elodie Details rakt över.
 

Det var inte bara jag som kastade mig över paketet från Elodie Details som damp ner tidigare idag. Har bloggat om deras vårkollektion tidigare och den är ju bara så fin!
 
Hade planerat att Carl skulle få ha förvaringen StoreMyStuff inne på sitt rum men Philip ville jättejättegärna ha den inne hos sig där vi precis gjort om så den fick flytta in på hans rum på direkten och agera bilförvaring. Superpraktisk är den! Förvaringskorgen slukar massor och är nästan ännu finare i verkligheten än på bild.
 
Nu blir det tisdagsmiddagsfix här och pasta bolognese står på menyn...
 
Kram 
1 Mikaela:

skriven

Många bloggare verkar vara sponsrade av Elodie Details.Mycket fint hursomhaver.Älskar Storemystuff,har både vita och den nya.

2 pillan:

skriven

Jättemycket fint och alltså napphållarna, så fina!!

Kram P

3 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

åhh..vilken härlig leverans! och vad roligt att philip blev så glad för förvaringen..klart han skulle ha den då :)

4 frida:

skriven

oh jag har en hel del därifrån, älskar mönstret! förvaringen är ju så bra! även snutten, dregglisen och regnskyddet fick flytta in hos oss=)

5 Sofie:

skriven

Hej,
Det verkar finnas avundsjuka att bloggare sponsras från olika företag runt om i atmosfären och det är ett ständigt laddat ämne. Det skulle vara intressant att höra din åsikt om sponsring. DU har ju varit duktig på att skriva när du fått saker, men ibland är det lite otydligt om du köpt det själv eller fått det. Skriver du alltid ut när du blivit sponsrad? Ta inte illa upp, jag tycker ni bloggare är väl värda en belöning för det jobb ni gör! Klart ni ska få något för mödan och så länge det ni skriver är sant (alltså inte marknadsför en produkt bara för att företaget kräver det) är det helt okej för mig. Kram

Svar: Hej där Sofie! Oj, vilken otroligt intressant och svår fråga. Och helt klart ett laddat ämne! Känns som man inte kan ge något kort svar men jag håller ju helt klart med dig. Även jag kan tycka att det är svårt att veta när någon bloggare blivit sponsrad, och då bloggar jag ändå själv. Numera finns det regler som jag försöker hålla mig till och är det inlägg (t.ex. kampanjer) eller tävlingar i samarbete med något företag så försöker jag skriva ut det så tydligt jag bara kan. Kram kram
Katta

6 madde:

skriven

fina ting. skulle väldigt gärna vilja se en bild på storemystuff i sin helthet med leksaker i:) finns den i flera storlekar?

Svar: Den finns i en storlek men du kan vika ner kanten hur mycket du vill så höjden går att reglera =) Kraam
Katta

Kommentera här: