Årets äggjakt

 
Lycka!! 
 
 
Philip hittade en pysselbok med klistermärken och en Bamse i sin påskpåse men mest poppis var nog ändå godiset. Vi hade även en mystisk kyckling på besök under helgen som smög in i huset och gömde skumbananer under locket på en porslinskyckling så fort vi vände ryggen till så mycket godis blev det.
 
 
"Hur kunde påskharen veta att jag gillar Dusty mamma?" Hmm...
 
 
På baksidan av huset har vi ett litet berg där Philip älskar att hålla till så självklart var det här på berget påskharen skuttat och råkat tappa en påskpåse.
 
Ha en riktigt fin torsdag! Jag och Carl ska strax ta oss in till stan för att möta upp min kompis Ullis och hennes lilla Joel som bara är tre veckor gammal. Det ska bli såå mysigt att få börja den här torsdagen med lite bebisgos!
 
Kram
 
1 Karin:

skriven

Vad mysigt! Glad påsk i efterskott:)

Svar: Detsamma till dig!! =) Väldigt i efterskott blev det nu ;) Kram
Katta

2 Paula :

skriven

Ååå, vilken lycka för en liten kille!
Fin du blev i håret btw :)
Påminner mig om att jag borde boka tid...
Fredag imorgon,
hoppas ni får en fin helg!
Kram, P

Svar: Tack så jättemycket! Åh, det är ju såå skönt att vara nyklippt och snyggt stylad för en gångs skull.
Detsamma till er! Härligt med en lite kortare vecka så helgen kommer snabbare än vanligt ;) Kram K
Katta

3 Paula:

skriven

Hmmm, det blir inte alltid rätt
när man kommenterar med telefonen ;)
Min bloggadress blev en aning tokig här ovan!

Kommentera här: