VS


Det är något speciellt med såna här rosarandiga påsar och den här "mutpåsen" hade Henrik med sig hem sist han var ute och flög.
 
 
I påsen gömde sig en härlig duschkräm med en lite söt och blommig doft...
 
 
...och sminkväskor i tre olika storlekar. Två större och en lite mindre.
 
 
Perfekt size för läppglans, snoddar och annat grejs som jag alltid har med mig i väskan. 
 
Nej, nu ska jag natta storebror här!
 
Kram
1 Nina - Glamourmamman:

skriven

Åh, vilken underbar "muta" :-)

Kram Nina

Svar: Ja visst var det! Man blir alltid lika glad över att hitta en liten påse på köksbordet när man vaknar! ;)
Happy halloween och stor kraam!
Katta

2 ullie:

skriven

oj härlig present . ha en fin fredag kram

3 På Selmas gata:

skriven

Jag älskar VS för deras vackra färg, jag blir glad bara jag ser de fina påsarna:) Vad härligt med en man som är så bra på att "muta":-) Kram/tanja

Kommentera här: