Höstlovsmåndag

 
Just nu överkonsumerar jag värmeljus. Tända ljus är väl nästan ett måste såhär på hösten!
 
Hej där!
 
Helgen som gick bara sprang iväg och vi fick både släktbesök och kompisbesök. Så roligt!
 
Höstlovet började här idag så idag har vi hunnit med både det ena och det andra. Philip har lekt med Play-Doh och efter lunch bäddade jag ner en sovandes Carl i vagnen och sen tog vi en prommis ner till vattnet. Har inte varit ute och gått i normalt tempo sen i somras med tanke på foglossningen (aj, aj) så det känns helt underbart att kunna gå igen. Får väl bara hoppas på att det känns lika underbart lite senare ikväll...
 
 
Tar det väldigt lugnt nu i början men framöver hoppas jag på att få till både hemmaträning + lite snabbare rundor.
 
Kram
1 Linda:

skriven

Så mysigt med tända ljus. Undrar var den svarta "brickan" som voluspa står på? Så fin.

Svar: Ja visst är det!?
Märket på lilla skinnbrickan (eller vad man nu ska kalla den) är Navyboot. Tyvärr har jag ingen koll på var den går att få tag i för det är en present.

Kram
Katta

2 Ellie:

skriven

Haha, det gör jag med! Idag köpte jag hem 200 värmeljus. Men det lär väl räcka ett tag i alla fall :) Kan inte vara utan mina ljus, speciellt inte nu när mörkret lägger sig så tidigt :)

3 sandra:

skriven

så fint :) älskar voluspa!

Kommentera här: