En Beemoo


Tittut till alla mammas bloggläsare hälsar Philip! Mössan med den lilla fickan på kommer från Ebbe Kids och jag tror nästan att vi har den i alla färger som finns. Jo, jag gillar Ebbe!
 
Tidigare idag fick jag till en pw med båda killarna i nya Beemoon som vi just nu testkör i samarbete med Jollyroom. Modellen som vi testar heter LA men hela Beemoo-sortimentet hittar ni här. Får nog återkomma till vagnen när jag hunnit se vad den går för men jag ville ge er en första glimt eftersom jag vet att några av er varit vääldigt nyfikna på den.
 
Nu är det alldeles strax middagsdags här meddelar kocken. Ha en skön kväll!
 
Kram
1 Arja H:

skriven

Philip ser nöjd ut! Kram fr Mormor o Morfar.

2 michaela- mamma till tre 💗:

skriven

åh vad roligt att få provköra vagn sådär :) ska bli roligt att läsa mer om vad du tycker om den sedan :)
kram och trevlig kväll ♥

3 På Selmas gata:

skriven

Åh så härligt med promenad! Och barnvagnen ser smidig ut. Jag hade också foglossning så jag minns hur skönt det var efteråt när jag kunde gå igen:)

Kan inte låta bli att tipsa om att det är tävling på bloggen just nu, vinn jättefina koppar från Swedish Grace/Rörstrand. Tror att det kan vara något som passar din smak?:)

Kram/tanja

4 Johanna:

skriven

Vore intressant att höra en recension sen. De flesta syskonvagnar verkar ju bara hålla upp till 15 kg. Väntar mitt andra barn och med en blivande storebror på 2,5 år och 18 kg så undrar jag om det finns nån bra passande syskonvagn.
Men Beemoo kanske funkar bra för större syskon?

5 Frida:

skriven

Så spännande! Ser toppen ut!

Kommentera här: