Sugen på julbak

 
Älskar att bläddra i bakböcker och på bilden ser ni två av mina gamla godingar som jag plockar fram vid den här tiden varje år.
 
Tycker jag ser pepparkaksbak på var och varannan blogg just nu och jag vill också. Känner mig faktiskt galet sugen på att dra igång med julbak men jag får nog hålla mig till nästa vecka...
 
Hade varit mysigt att hinna baka till på söndag men jag vill bli helt friskt först. Sen har jag lovat Philip att vi ska baka både pepparkakor och lussebullar. Pepparkakshus ska han göra tillsammans med sin farfar i år. Så mysigt!
 

Vältummade favoriterna "Monikas jul" och "Vinters söta" av Monica och Lisa Eisenman
 
Kram
1 Arja H:

skriven

Oj, så roligt att Philip ska baka pepparkakshus m farfar Sören! Önskar att vi bodde lite närmare ...

Kommentera här: