Skönaste sommarskorna

 
Nya espadrillos - check!
 
Ett måste för mig på sommaren är espadrillos och i år har jag redan investerat i två nya par. Dessa snyggingar med nitar och ett par knallrosa mönstrade som jag sprang på inne på Åhléns för någon vecka sen.
 
Nu när jag är gravid går klackar oftast bort helt, med undantag för kilklackar som kan fungera, och jag tycker helt inte att jag går speciellt snyggt i klackar när jag har stor bebismage. Sköna skor är ett måste och i sommar kommer jag bo i platta espadrillos och ballerinas. Kanske lite trist men mjukt och bekvämt får bli ledorden för den här sommaren!
 
 
Märket är Oas och jag haffade mina inne på Alfons summershop på Smögenbryggan. Behöver jag säga att jag föll som en fura för nitarna?
 
Nu middagsfix!
 
Kram
1 Frida:

skriven

Åh så snygga!! Kram

2 Magda- mamma till Noah:

skriven

Snyggaste espadrillos jag någonsin sett!! Kanske blir det en "härmis" på dem :)

Kram

3 Mia - träning och småbarnsliv:

skriven

Åh, vad snygga de var!

4 Caroline:

skriven

Hej Katta,
Får jag fråga om du varit sjukskriven under din jobbiga tid. Kommer du att återgå till arbetet innan bf. Nyfiken har genomlevt samma sak som du nämligen

5 Annsofie:

skriven

Hej K!
Såg att du köpt dyra pioner (din toka..), köp en vit eller rosa pion buske och plantera!! Vips så kan du gå ut varje dag och knipsa av underbara väldoftande pioner bara sådär!!! Underbart..
Kram Annsofie i Örebro

6 michaela ♥:

skriven

verkligen superfina skor!

7 Cecilia:

skriven

Åh vad roligt att du orkar skriva lite fler inlägg här inne nu.
Superfina skor!
Kram, kram!

Kommentera här: