Ett livstecken

 
Kors i taket! Inredningsspaning och en kopp Kusmi är inte direkt vardagsmat för tillfället men igår var en bra dag. Tekoppen som är min favorit just nu kommer från Iittalas serie Sarjaton som ni känner igen vid det här laget.
 
 
Hemma hos-reportage från inredaren Lotta Agatons lägenhet från februarinumret av tidningen Residence. Ljusstakarna som skymtar fram kommer såklart från Iittala.
 
 
Ett livstecken har efterfrågats (tusen tack för alla fina kommentarer, hälsningar och rara mail) och det kommer här. Som ni märker går bloggen på sparlåga just nu och jag får helt enkelt passa på att titta in här och blogga när jag orkar.
 
Min lilla bloggpaus eller vad jag nu ska kalla det kommer inte att pågå för alltid och jag har höga förhoppningar om att april ska bli en bra månad. Vem vet. Det kanske blir då som även våren och den efterlängtade vårvärmen bestämmer sig för att komma..?
 
Tänk att det är påsklov här i stan och påskafton redan nästa vecka. Känner mig inte alls redo och hoppar gärna över både påskpiff, påskmat och Anthon Berg-ägg i år MEN ett påskägg till Philip är i alla fall ett måste!
 
Stor kram till alla er som fortfarande tittar in här!
1 Anette:

skriven

Ta sen tid du behöver, ibland är det så. Hadet gott så länge. Kram Anette

2 Anna:

skriven

Tänkt att allt kanske inte är på topp när jag tittat in här och sett att ingen uppdatering skett. Hoppas allt blir bra snart! Du har en så fin blogg att jag kommer att titta in här då och då och titta efter uppdateringar. Stor kram från en bloggföljerska!

3 Johanna:

skriven

Sköt om dig söta Katta! Kom ihåg att skämma bort dig själv, det behöver man ibland! Snart tittar vårsolen fram! Varm kram Johanna

4 Frida:

skriven

Åh vad härligt med lite bloggtext från dig!! Sköt om dig och må så gott du kan fina Katta! Ja, nu väntar man allt på våren! Kramar till dig

5 Lisa:

skriven

Men vad är det som hänt?
Är du gravid och mår dåligt därför?
Eller har jag missat något?
Jag tycker mycket om din blogg -undrar därför.
Kram till dig

6 Sofie - Liten del av mig:

skriven

Kramar

7 Magda- mamma till Noah:

skriven

Krya-kramar till dig!

Magda

8 Nillan :

skriven

Hej! Kul med ett litet blogginlägg . Kollar in varje dagHoppas allt snart är på topp igen. Vad det än är , så känns det säkert lite lättare när våren och värmen kommer. Du är saknad!
Kryapådigkram från trogen blogg/instagramläsare

9 Cecilia:

skriven

Härlig med ett livstecken från dig :) Hoppas du fortsätter att krya på dig i rask takt.
Kram!

10 Nina - Glamourmamman:

skriven

Förstår att det måste kännas lite stressande att inte orka blogga, och samtidigt ha mångas förväntningar på uppdateringar. Hoppas att du snart mår bättre igen, och är tillbaka med nya krafter!

Kram Nina

11 Sofia - mamma till Amanda och Olivia:

skriven

Stora kramar till dig, fina Katta! Jag saknar dina blogginlägg men bry dig inte om oss, vi kommer att fortsätta läsa oavsett om din bloggpaus blir lång eller kort. Sköt om dig och krya på dig, jag hoppas också att du snart är tillbaka i ditt gamla jag igen! :) Kram!

12 camilla:

skriven

Nu måste jag koka mig en kopp Kusmi. Godaste teet!
Hoppas du mår bättre snart!

Många kramar

13 Pillan:

skriven

Kram till dej Katta! Jag som många andra saknar dina inlägg men jag brukar ta en tur i arkivet :) Finns så mycket fint och titta på och härliga recept så ta du din tid ! Ja nu vill vi verkligen känna den sköna solen och värmen igen, kom igen nu våren!!

KryaKram P

14 Mia ☆:

skriven

Vi väntar såklart =) Bara glad att "höra av dig"! Stor kram!

15 Ann-Louise:

skriven

Håller tummar för att april blir bra på alla sätt!
Stor kram

16 michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥:

skriven

skönt att höra att du finns kvar i vilket fall. ta den tid du behöver! :)

17 Therese:

skriven

Håller tummarna för att april blir en bra månad för dig!! Krya på dig!

Kram Therese

18 Sofia:

skriven

Skönt att höra från dig! Hoppas verkligen du mår bra snart igen. Ta det lugnt och vila upp dig ordentligt!

Stor kram

19 Louise B:

skriven

Skönt att höra från dig! Skickar lite styrka :)

20 mamma till ellie:

skriven

Gillar din blogg! och kommenterar inte så ofta..
Men jag förstår att livet kommer i 1:a hand och bloggen sist på prioriteringslistan ibland (och så skall de vara)

Ta den tid du behöver! Vi läsare finns alltid kvar.

Kram på dig

21 Jennifer:

skriven

Roligt med ett litet inlägg :-) Tycker din blogg är så mysig. Krya på dig!!

22 Jaha:

skriven

Min fråga är varför skriva à men inte b? vill du att folk ska spekulera? Varför skriva förtäckt att du är gravid men inte skriva de rakt ut. Jag har full respekt för att man inte vill tala om sånt tidigt i bloggen men varför då skriva om de alls? De här är fånigt och uppmärksamhetssökande i mina ögon.

23 Michelle:

skriven

Nu får man väl våga gissa på att det kanske är ett litet syskon på g... Har gissat det sedan en tid tillbaka men man vill ju egentligen inte spekulera. Men om jag inte minns fel mådde du lite likande med Philip också.

Hoppas hur som helst att du mår bättre snart och återkommer till bloggen. Saknar dina inlägg! :)

Kram

24 Erika:

skriven

Det kan finnas massor av orsaker till att man inte vill skriva om varför man mår dåligt. Att ha en blogg innebär inte att man måste vända ut och in på sig själv för läsarnas skull. Jag hoppas att du mår bättre snart!

25 Kristin:

skriven

Hoppas du snart mår bättre! Snart kommer nog värmen och våren på riktigt!
Krya Kram Kristin

26 Bindi:

skriven

Krya på dig Katta. Hoppas att april blir bra månad :-)

27 Annsofie:

skriven

Hoppas du mår bättre Snart! Fy vad trist att inte känna påskfeeling....
Många kramar till dig
Annsofie

28 Julia:

skriven

Till "Jaha": Jag håller med dig. Man väljer själv vad man vill dela med sig av men om man inte vill dela med sig så bör man inte göra det alls. Det blir bara fånigt att skriva kryptiskt så att alla börjar undra.

Till Erika: "Jaha" skrev ju klart och tydligt att hon förstår att man inte vill berätta allt på sin blogg. Det hon ifrågasätter är varför man då säger något alls.

However, krya på dig Katta. Vad det än är.

29 S:

skriven

Måste nog tyvärr hålla med Jaha.. Även om denna blogg är bra i vanliga fall.

30 t:

skriven

Men oj.. Det är ni som skriver som i mina ögon startar en stor gej av det här. Hon förklarar bara att hon blir borta ett tag. Hade det blivit mindre spekulationer om det bara blivit helt tyst? Allvarligt, skärp er. Är man känslig och trött så är dom här kommentarerna rent av hemska att läsa. Kramar, livet vänder och hoppas du vilar även från bitchiga påhopp!

31 Yvonne:

skriven

Vad är detta för trams, lägga sig i och ifrågasätta varför man t ex mår dåligt eller inte skriver på ett tag det har väl inte någon med att göra. Skriv när du har lust till det själv (kikar ofta in till din fina blogg) Kram Yvonne

32 Gabriella:

skriven

Hejsan kolla gärna in min blogg!

Säljer armband och samlar ihop pengar till barn fonder, snälla hjälp mig. Ditt bidrag gör skillnad!

33 Mary:

skriven

Folk bryr sig faktiskt, och det är därför man såklart undrar vad som hänt, blir orolig alternativt spekulerar. Människan är nyfiken av naturen. Att säga A men inte B är ju väldigt svårt att balansera på en blogg då man bjuder in till sitt liv, men sen inte vill det för att det blir för privat. Kanske är det bättre att låtsas som allt är som vanligt istället. Hoppas du mår bättre snart!

Kommentera här: