Glad Påsk!

 
Tittar in för att önska Glad Påsk!
 
Vi har flytt stan för att fira påsk på Västkusten och vi har det väldigt lugnt och skönt här i sommarhuset. Var i valet och kvalet om vi skulle åka ner men jag kände att det kunde vara skönt att få andas lite frisk havsluft och få ett miljöombyte. Börjar minst sagt klättra på väggarna där hemma nu...
 
Har såklart min älskade Nikon med mig men vi har ingen uppkoppling i huset än. Typiskt, men ni som följer mig på Instagram (där jag heter hemmahoskatta) får förhoppningsvis se små glimtar från vår påskhelg här på kusten.
 
 
Glad påsk och stor kram
1 Frida:

skriven

Glad Påsk till dig fina Katta!! Kramar

2 Caroline:

skriven

Glad påsk till dig Katta! Låter härligt med västkusten. Njut ordentligt!
Kram Caroline

3 Sofia:

skriven

Glad Påsk Katta! Så skönt att komma iväg en sväng :) Hoppas du mår bra!

Kram

4 Cecilia:

skriven

Härligt att du börjat må bättre!
Glad påsk på dig och njut av underbara Kungshamn ( där jag och min fam. semestrade i somras) :-)

5 Victorias provkök:

skriven

Härligt, vi har också lämnat Örebro för havet och idag verkar bli en strålande dag!
Ha en riktigt bra dag
Stor kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

6 Therese:

skriven

Glad Påsk!! Härligt att komma hemifrån lite!!

Kram Therese

7 Ellie:

skriven

helt underbara blommor! :) Mina är vissna och väldigt hängiga. Måste köpa nya blommor :)

8 Anonym:

skriven

Glad påsk! Saknar din blogg massor, hoppas du orkar komma igen snart!:)

9 Linda:

skriven

Glad påsk!! Saknar dina inlägg, kikar läget flera ggr om dagen!! Mvh Linda

10 Emma:

skriven

Vilken fin bukett.

11 M:

skriven

Vilka vackra blommor :)

12 Erika Cao:

skriven

Supervacker bukett!

Kommentera här: