Vinn make up från Boots No7

 

Kitet består av en BB Cream i nyansen "Fair", Skin Illuminator i färgen "Peach", mascaran Fenomenal Lashes, en Felt Tip Eyeliner, läppglans i färgen "Whisper", läppstift i färgen "Siren" och ett nagellack i färgen "Vivid violet".
 
Godmorgon lördag!
 
Här i Kungshamn har regnet smattrat mot rutorna hela morgonen så det får nog bli en innedag. Tycker vi startar igång den här helgen med en härlig sminktävling. Det blir lite roligare så!
 
I samarbete med Blogg och Boots No7 kan du vinna make up värd 1000 kr här inne hos mig. Vilken härlig start på sommaren va?
 
Svara på frågan: Vilken solskyddsfaktor har Boots prisbelönta BB Cream? Du kan läsa mer om produkterna och hitta svaret på frågan på kampanjsidan som du hittar här.
 
 
Mina favoriter är det aprikosrosa läppglanset med pärlemorglans, den flytande eyelinern med filtspetsapplikator och mascaran som har en finurlig stjärnborste som ger låånga fransar.
 
Lämna en kommentar där du svarar på frågan och får med ditt namn och mailadress så är du med och tävlar. Sista dag för att lämna din kommentar är nästa lördag den 6 juli. Lycka till!
 
Nu: dagens första kopp kaffe och Mellokrysset. Mysigaste semestertraditionen!
 
Kram
1 Sandra :

skriven

BB creamen har Spf 15 och 5* i uvaskydd :)

2 Zalina - Olivia & Colins mamma :

skriven

BB cream har Spf 15 och 5 i uva-skydd!

Håller tummarna att jag kammar hem den fina vinsten! :)

3 Anna:

skriven

BB cream har spf 15 och 5 i uva-skydd. :)

Vilken härlig tävling! Håller tummarna :) trevlig helg och kram från mig!.

4 Stämningsfullt:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!
Svaret är: SPF 15 och 5* UVA-skydd.

Ha en fin dag!
Kram Vanja.

5 Carolin:

skriven

Svaret är: SPF 15 och 5* UVA-skydd.

6 Linn:

skriven

BB creme har spf 15 och 5 i uva skydd!:)
Ha en härlig dag!

7 Åsa Jonsson:

skriven

Åh vilken lyxig vinst!!
Svaret är: SPF 15 och 5* UVA-skydd.
Kramisar

8 Karin:

skriven

Den har spf 15. Alldeles lagom tycker jag. :)

9 Johanna Hübinette:

skriven

Den har SPF 15 och 5* UVA-skydd! Nu håller jag tummarna! :)

10 Elina:

skriven

Åh underbar tävling!!!

Svaret på frågan är att den har SPF 15 :) (perfekt för en rödhårigs bleka hy hehe)

11 Josefine:

skriven

Svaret är: SPF 15 och 5* UVA-skydd. :)

12 Aida:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd.

Hoppas! :D

13 Sara Eriksson:

skriven

Svar: SPF 15 och 5 i UVA-skydd! Håller alla tummar och tår :) kram

14 frida:

skriven

Svaret är spf 15 och 5 i uva-skydd

Ligger hemna,höggravid med tvillingar så en vinst skulle pigga upp ordentligt :-)

15 Gabriella:

skriven

Den har spf 15,(och uva-skydd 5, om de också behöver vara med) :)

16 Esmeralda <3:

skriven

den har SPF 15 och 5* UVA-skydd.

17 Annika J:

skriven

Det är solskyddsfaktor 15! Regn här också men tävla om smink piggar upp!

18 Helena i Uppsala:

skriven

15

19 Therese:

skriven

Hej!

Den har solskyddsfaktor 15!

Här regnar det också så det behövs verkligen något som piggar upp!

Hoppas att du får en gin helg! Kram

20 Ida Björnfot:

skriven

Den har Spf 15 och 5 i uva-skydd! :)

21 Sara Fransson:

skriven

Den har SPF 15 och 5 i UVA-skydd!

Hoppas på vinst!
Sara Fransson
[email protected]

22 Emma:

skriven

SPF 15 och 5*UVA :)

23 Sofia:

skriven

den har sp15 och 5 i UVA-skydd!:)

24 Frida :):

skriven

åh vilka fantastiska priser, svaret är 15 :)

25 Lizette Magnusson:

skriven

Den prisbelönta BB creamen har solskyddsfaktor SPF 15 och 5* UVA-skydd.

Håller mina tummar för vinst och önskar dig en skön och solig sommar.

26 stina:

skriven

BB creamen har spf 15 och 5 i UVA-skydd:)

Håller tummarna för att jag vinner!:)

27 Frida:

skriven

Krämen har SPF 15 och 5* UVA-skydd.

28 Lovisa:

skriven

SPF 15 :)

29 frida :):

skriven

jag är jätte gärna med och tävlar om lite nyss smink, vilket tjej vill inte vinna smink,dröm typ ju hehe :))

svaret på din fråga är : BB creamen har Spf 15 och 5* i uvaskydd

ha en bra dag :)

30 Jelena Agartz:

skriven

Svaret på den härliga fråga är ju så klart BB creamen har Spf 15 och 5* i uvaskydd :)

31 Rebecca-gravid med sitt första barn-:

skriven

Den har 15 SPF och 5* i UVA-skydd. Hoppas hoppas hoppas man vinner detta kit, vilka produkter! :)

32 Jenny:

skriven

Jag är hemskt gärna med och tävlar! Och svaret på frågan är : SPF 15 och 5* UVA-skydd

33 Em:

skriven

BB creamen har Spf 15 och 5* i uvaskydd

34 Emma:

skriven

Den har SPF 15!

35 Simone:

skriven

Jag är gärna med och tävla.
Svar: BB cream har spf 15 och 5 i uva-skydd. :)
rolig tävling!

36 Magda- mamma till Noah:

skriven

Vilket härligt pris såhär till sommaren!!

BB cream har spf 15 samt 5* i UVA-skydd.

Trevlig helg!

Kram Magda

37 Eva:

skriven

BB Cream har spf 15 samt 5* i UVA-skydd.

38 Julia:

skriven

Rolig tävling!

Svar: SPF15

Nu håller jag tummarna! Fin blogg :)

39 - Isabella Huynh:

skriven

BB cream har Spf 15 och 5 i uva-skydd!

40 josefine jerkin:

skriven

SPF 15 :)

41 elin:

skriven

spf 15 och uva skydd 5 :) kanonbra produkt tycker jag!!!

42 Joysan:

skriven

Den har SPF 15. Håller tummen för lite tävlingstur :).

43 Sofia:

skriven

SPF 15. :)

44 Elin:

skriven

BB Cream har spf 15 samt 5* i UVA-skydd
Grym tävling!
Kram

45 L O T T E S V Ä R L D:

skriven

Den har SPF 15 och 5* UVA-skydd. Håller tummarna för att jag har turen på min sida, skulle väldigt gärna vilja testa dessa produkter :)

46 Nelly:

skriven

Spf 15 :)

47 Sandra:

skriven

SPF 15! :) Xx

48 Matilda Olsson:

skriven

SPF 15 :)

49 Desirée:

skriven

BB-cremen har SPF 15 och dessutom ett 5* UVA-skydd :)

50 Johanna (Vintage & Inspiration):

skriven

Boots prisbelönta BB-Cream har solskyddsfaktor 15!

51 Honi:

skriven

15

52 Maj-Britt Dimberg:

skriven

BB-cremen har SPF 15 och UV-skydd 5.

Vill ha, vill ha, vill ha! Skulle bli jättefint på mig, skulle säkert se tio år yngre ut, haha!!!

53 Emma :

skriven

Boots No7 BB cream har SPF 15

54 Malin:

skriven

Boots No7 BB cream har solskyddsfaktor 15. Och 5 på UVA skydd :)

Det hade varit så kul och få prova
detta makeup märke, ett makeup kit hade
verkligen varit en härlig överraskning
i vardagen. :) Hoppas på tur.

55 Evelina:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd!

56 T I L D E S:

skriven

den har sosskyddsfaktor 15 ( och 5* UVA-skydd) ^^

57 Caroline A:

skriven

Åh vilken trevlig sommartävling Katta! Detta kit skulle sitta mer än fint i sommarnecessären minsann! :-)

Svaret på frågan är följande: SPF 15 och 5* UVA-skydd!


58 Sevi Erten:

skriven

Den har spf 15 :)

59 Camilla ♥ 130510:

skriven

BB-cremen har SPF 15 och UV-skydd 5. :)

60 Anna S:

skriven

Solskyddsfaktorn är 15 och UV skydd 5
(Kanon med en kräm med många funktioner) Håller nu tummarna, vore jättekul att vinna!

61 Erica:

skriven

Svar: 15.

Trevlig sommar! :)

62 Anonym:

skriven

Hej,

Rätt svar:

SPF 15 och 5* UVA-skydd.

Tack för en bra tävling.

Skön sommar!

Kram
Enigma

63 Nelly:

skriven

SPF 15 och 5 i UVA-skydd :)

64 Anna:

skriven

Den har SPF 15! Åh, vore perfekt att vinna något sånt här lyxigt! Jag har pluggat mitt första år på universitetet, CSN lämnar inte jättemånga luckor för sånt här finsmink. Skulle bli supergladis om jag fick sätta lite färg på sommarfejset! :)

65 Jennifer:

skriven

Svar: bb krämen har spf 15 och 5* i uva-skydd :).

66 julia:

skriven

SPF 15 :)

67 Emma:

skriven

Spf 15 och 5 i uva-skydd!

68 Elena :

skriven

Jag är med och tävlar. :)

Svar på frågan: Spf 15 och 5 i uva-skydd.

69 Johanna P:

skriven

Boots No7 BB cream har SPF 15 och 5* UVA-skydd.

Ha en fortsatt skön semester!

70 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Den har SPF 15.
Håller tummarna.

71 ▲ J0Z:

skriven

Solskyddsfaktor 15 :)

72 Sabina:

skriven

Vill börja med att tacka för en bra blogg, började läsa för ett par veckor sen och är nu fast ;) Svaret på frågan är: BB creme har spf 15 och 5 i uva skydd.

73 Karolina:

skriven

Den har SPF 15 :)

74 Kajsa:

skriven

SPF 15 :))

75 Camilla:

skriven

BB-cremen har SPF 15 + 5 i UVA-skydd.
Hoppas på tur, gör jag!
Glad Sommar!!!

76 johanna:

skriven

Spf 15 (:!

77 rebecca:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd! :)

78 Linda:

skriven

Grundades 1849 av John Boot, men Boots No 7 grundades av hans fru 1935 i Florence.

Himla kul med nya produkter, behövs. Så kanske man fastnar då recensioner av den är grym :-D

Ha dt grymt!

79 Emmy:

skriven

Tack för en trevlig tävling!
BB krämen har spf 15 och 5 UVA skydd!
Hoppas på vinst!

80 Emma:

skriven

BB-cream:en har spf 15 och 5* UVA-skydd :)

81 Anna:

skriven

Wohoo vilken tävling jag hittade såhär på morgonkvisten när regnet smattrar mot rutorna!
Svaret är: SPF 15 och 5* UVA-skydd.

Tack för mysigaste bloggen å hoppas ni får en härlig sommar!
Kram anna

82 Jennie:

skriven

Härlig tävling Katta :) Soldkyddsfaktorn är 15! Kan det äntligen vara min tur att rå hem en tävling (som man inte måste ha fb till..) Håller alla mina tummar!!

83 Rainha:

skriven

Solskyddsfaktor 15

84 Sofie:

skriven

Fantastisk tävling! Det är SPF 15 och 5* UVA-skydd och krämen är grym!
Tack för en underbar blogg, ska bli så kul att följa din graviditet samt ditt liv som tvåbarnsmamma :).

Kramar

85 Elin:

skriven

BB-creamen har solskyddsfaktor 15!

86 hanna:

skriven

den har solskyddsfaktor 15 :)

87 Sandra Sjödén:

skriven

Den har solskyddsfaktor 15

88 Anonym:

skriven

BB cream med 15 i spf och 5 * i UVA skydd!

Din blogg är Lovely och jag är glad att du mår bättre så du är back in buisness :)

89 Lisa:

skriven

SPF 15 är rätt svar och jag hoppas verkligen att det får bli min tur att vinna ^^, Underbart med SPF i sin BB-cream!

90 Louise B:

skriven

Prövar lyckan att vinna dessa fantastiska produkter!!
BB creamen har solskyddsfaktor 15 och 5 i UVA skydd.
Nu håller jag tummar och tår :)

91 Felicia Aveklew:

skriven

BB Cream har SPF 15 :)
Nu gäller det att hålla tummarna! Hade behövt lite nytt smink nu tills sommaren :)
kram

92 Matilda:

skriven

SPF 15 och 5* UVA :)

93 Elin Johansson:

skriven

SPf 15 och 5* UVA (:

94 Jennie Arnesdotter :

skriven



BB Cream Normal/Dry:
➡primer ✔
➡ fuktkräm ✔
➡utjämnande SPF 15 ✔
➡5* UVA-skydd ✔

95 Anonym:

skriven

Spf 15 ! Härlig och fin blogg :) kram

96 Silvia:

skriven

Fin blogg.
Checka in på min blogg med :D

97 JOHANNA:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd

98 Jessica Olsson:

skriven

BB creamen har spf 15 och 5* UVA skydd!

Skulle var roligt med nytt smink har inte haft råd med nytt sen barn nummer 2 kom för snart 1 år sedan. Har prioriterat barnen o glömt bort mig själv lite så det här kitiet skulle bli sååå uppskattat!

99 Malin Holmberg :

skriven

Solskyddsfaktor 15 är det rätta svaret. Håller tummarna för att jag vinner. :) Med vänlig hälsning, Malin

100 Madeleine Tran:

skriven

Svar: SPF 15

101 Martina Karlsson:

skriven

Den har SPF 15! :) Kram

102 My:

skriven

Svar: spf 15

103 Fannie:

skriven

SPF 15 :) KRAM

104 Fannie:

skriven

SPF 15 :) Glömde e-postadressen i förra kommentaren, men nu så! :) kram

105 Madeleine:

skriven

Spf 15!
Hoppas på vinst! :)

106 Konstantina:

skriven

Solskyddsfaktorn 15 och 5* UVA-skydd :)

107 Thess:

skriven

Åh vilken rolig tävling! Har testat några av No7's produkter och de är jättefina! Skulle vara jätteskoj att prova dessa!

Svar: SPF 15 och 5 i UVA-skydd!

Tack för en fin blogg!

108 M:

skriven

BB Cream har spf 15.

109 MyzaaN:

skriven

SPF 15 :) hoppas på tur ;D

110 Mejva:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd :)

111 Hanna:

skriven

Solskyddsfaktorn är på 15!

112 Linda V:

skriven

Spf 15 och 5 uva skydd :-) Håller tummarna !! :-D

113 Johanna:

skriven

Spf 15 :)

114 Ida:

skriven

Spf 15:)

115 Cecilia Berg:

skriven

Spf 15 :)

116 Emelie:

skriven

Hej!
Den har spf 15 men oxå UVA-skydd 5:)
//Emelie

117 Malin Ramström:

skriven

SPF 15 har BB-krämen! Kram på dig! :)

118 Maria:

skriven

BB crèmen har SPF 15 och UVA 5.
Håller mina omålade tummar och tår för en vinst =)

119 FRIDA:

skriven

SPF 15 och UVA 5!! :)
*Håller tummarna*

120 Nettan:

skriven

Åh så mycket fint!

BB-krämen har SPF 15 och 5* UVA-skydd.



121 Johanna:

skriven

BB krämen har spf 15 och 5!

122 Mikaela Lusikkakoski:

skriven

Boots BB-creme har solskyddsfaktor 15 och ett UVA-skydd på 5*.

Hoppas verkligen att jag vinner den här tävlingen!

123 Sofie:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd!

124 Stina:

skriven

den har spf 15 och 5* UVA-skydd :)

125 Felicia Liljenström Gross:

skriven

SPF 15 :D

126 Ann-Louise:

skriven

BB Crèmen har solskyddsfaktor 15.

Ha en skön semester!
Kram

127 Johanna:

skriven

Spf 15 :)
Trevligt att uppdatera sminkväskan med sommarfräscha produkter!

128 Lotta :

skriven

Härligt paket! Svaret är SPF 15

129 Mirva:

skriven

Hej Katta!

Svaret är SPF 15 och 5* UVA-skydd.

Kram Mirva

130 Julia Sjöberg:

skriven

Spf 15!

131 karin carlsson:

skriven

SPF 15 är svaret på frågan!

132 Britta Högström:

skriven

Wow! Vilken vinst <3

Sminkhyllan gapar tomt här efter att min 21-åriga dotter flyttade hemifrån, så jag hade blivit överlycklig för den här fina vinsten.

Svar: Den har 15 som solskyddsfaktor vilket ger den extra plus poäng :D

Tack för en kanontävling, önskar alla en riktigt härlig sommar.

Mail utan mellanslag: t h o [email protected]

133 Linn:

skriven

No7's BB cream har Spf 15 och 5 i uva-skydd!

134 elin:

skriven

Svaret är spf 15 :)

135 Fanny Hugosson:

skriven

Vilken kul tävling! BB cream har spf 15 och 5 i uva-skydd

136 Elin:

skriven

Svaret är 15! :D

137 Tilde:

skriven

Spf 15 och 5 i UVA! Skulle kännas som en uppmuntran nu när jag precis blivit diagnostiserad med endometrios.

138 Sandra:

skriven

Svar: SPF 15 och 5 i UVA-skydd :)

139 Nillan:

skriven

Hejsan!

Vilka underbart somriga bilder du bjuder oss på! Längtar galet mycket efter semester nu ( bara en vecka kvar ). Kul med tävling! Mitt svar: Spf 15

140 Natalie:

skriven

Hej Katarina,

Jag är gärna med och tävlar! Den har solskyddsfaktor 15.

Bästa hälsningar
Natalie

141 Jennifer:

skriven

Hej, den har SPF 15 och 5 i UVA!

Ha en bra dag! :)

142 Jennymn:

skriven

Härligt No 7-kit! Det vill jag gärna vinna! Solskyddsfaktor 15 och 5 i UVA-skydd
Ha en skön måndag!

143 Anonym:

skriven

den har spf 15

144 Angelica:

skriven

bb creamen har spf 15

145 Sara :

skriven

Den har spf 15! Härlig tävling, håller tummarna för det fina sminket! :)

146 Annika A:

skriven

Kul med en tävling! Behöver verkligen något som fräschar upp mig!

No7's BBcream har SPF 15 och 5 i UV-skydd!

[email protected]

147 annsofie:

skriven

No7's BBcream har SPF 15 och 5 i UV-skydd!
Gravid och mamma till Tuva 2år, önskar att jag vann detta lyxiga kit.
Kram Ann-Sofie

148 isabelle Halvarsson:

skriven

N°7 BB cream har solskyddsfaktor 15 :)

149 Diana:

skriven

Den har SPF 15! :)

150 Carolina:

skriven

BB-Creamen innehåller solskyddsfaktor 15 :)

151 Emelie:

skriven

Kul! Den har SPF 15. :)

152 Jenny:

skriven

SPF 15

153 Anna-Carin W:

skriven

Den har spf 15 :) Håller tummarna, vore onekligen toppen att få nytt smink. Törs inte tänka på hur gammalt det jag har är egentligen...

154 Kristin:

skriven

Åh vilken rolig tävling! Håller tummarna :)
svaret är: BB creamen har Spf 15 och 5* i uvaskydd :)

155 Anna:

skriven

Spf 15

156 Jennie- Gravid hemmamamma och fru:

skriven

Svar: SPF 15 och 5* UVA-skydd. Hoppas jag vinner! =)

157 Helena:

skriven

SF 15!! håller tummarna:) Tack för en härlig blogg :)

158 Linnea:

skriven

Solskyddsfaktor 15 :)

159 Josefine:

skriven

Spf 15 :)

160 Madeleine:

skriven

spf 15!

161 Agnes:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd :)<3

162 erikasblogg.se:

skriven

Spf 15 :)
Skulle vara perfa för mig som väntar smått vilken dag som helst och förmodligen inte kommer ha tid att sminka mig så mkt framöver, hihi. Så en bb-cream (bland annat) skulle sitta toppen :)

163 Sara:

skriven

SPF 15 och 5* i uva-skydd :)

164 Elin Kolvik:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd

165 Världens bästa Maria:

skriven

Åh vilken kul tävling, den vill jag vara med i! Krämen har Spf 15 :-)

166 Frida:

skriven

Svar på tävlingen:
BB Cream har SPF 15 och 5* UVA-skydd :)

167 Alexandra:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd :)

168 Ida:

skriven

svar: SPF 15 :)

169 MissBoholm:

skriven

Faktor femton

170 Linnea :

skriven

Svar: SPF 15 :)

171 JULIA:

skriven

Ett sådant här smink-kit skulle bli en fin start på semestern. Med två små är tiden framför spegeln knapp så alla "genvägar" med bra produkter kommer väl till pass!

Rätt svar: Solskyddsfaktor 15.

172 Elin B:

skriven

Krämen har solskyddsfaktor 15 (och 5 i UVA-skydd ). Känns som den ultimata "varjedagkrämen".

/kram Elin

173 Mikaela:

skriven

Ååh precis mina färger!

Den har spf 15 och 5*uva-skydd :)

Perfekta kitet för att ge en sliten småbarnsmorsa en chans att se fräsch ut iallafall ;)

174 Maria:

skriven

Den har spf 15 och 5 i uva-skydd.

175 Lotta N:

skriven

Hej!
SPF 15 och 5 UVA-skydd.
Håller tummarna och tår extra hårt i denna suuuper tävling!
Trevlig kväll
Kram

176 Sophia:

skriven

Spf 15!

Rolig tävling! :D

177 Carolina:

skriven

BB creamen har Spf 15 och 5* i UVA-skydd.
Kram Carro 12 år

178 Jessica fotar:

skriven

Det är spf 15 :)

179 Jennie Arnesdotter:

skriven

BB Cream Normal/Dry innehåller:
Primer ✔
Fuktkräm✔
Utjämnande SPF 15 och 5* UVA-skydd✔

Multikombo, innehållande allt i ett ✔
Absoverylut'ly ett måste, i skönhetsnecessären✔

Härlig och sommarkul tävling!

180 Emma:

skriven

Hej!
Hoppas att du har haft en fin dag. :) Jag vill gärna vara med och tävla, eftersom jag gärna ser fin och fräsch ut även på semestern. Innan sommaren blev jag färdigutbildad, och just nu söker jag jobb. Därav är plånboken tunn, och möjligheterna till att köpa något fint obefintliga. Jag skulle bli väldigt glad över att vinna, så jag kan känna mig sommarfräsch.
Mitt svar: SPF 15 och 5* UVA-skydd.
Trevlig kväll!
/Emma

181 Jennie Arnesdotter:

skriven

BB Cream Normal/Dry innehåller:
primer --> check
fuktkräm --> check
utjämnande SPF 15 och 5* UVA-skydd --> check

--> multikombon, "allt i ett"
--> absoverylut'ly ett måste i sommarnecessären!

182 malin westergren:

skriven

SPF 15 OCH 5 UVA skydd!
Hoppas få vinna lite glitter och glamour när vardagen
just nu är uppåner! ;-)

183 Julia [Stil & Foto]:

skriven

SPF 15 har bb-creamen :)

184 Sara:

skriven

Åh va kul med tävling😊

SPF 15 och 5* UVA-skydd.

185 Jessica :

skriven

Hej!
Älskar no7 märket :)
Svar: SPF 15 och 5 UVA-skydd!

186 Jennie Arnesdotter:

skriven

BB Cream Normal/Dry innehåller:
* primer --> check
* fuktkräm --> check
* utjämnande SPF 15 och 5* UVA-skydd -->"dubbelcheck"

Perfekta sättet att bli solkysst!

187 Jennie Arnesdotter:

skriven

BB Cream Normal/Dry innehåller:
* primer --> check
* fuktkräm --> check
* utjämnande SPF 15 och 5* UVA-skydd
--> "dubbelcheck"

Perfekta sättet att bli solkysst!

188 Linn:

skriven

solskyddsfaktor 15 :) hoppas hoppas hoppas :)

189 Anonym:

skriven

solskyddsfaktor 15 :) hoppas hoppas hoppas :)

190 Elinor:

skriven

Oh vore toppen att få uppdatera sminkväskan. Solskyddsfaktor 15.

Hoppas hoppas hoppas på vinst!

Trevlig sommar, Elinor
[email protected]

191 frida:

skriven

den har solskyddsfaktor 15 :)

192 Lena:

skriven

BB cream har Spf 15 och 5 i uva-skydd.
Skulle vara så kul att testa en BB-cream från No7, då ingen jag testat hittills varit bra. Kul tävling :)

193 Jessica:

skriven

Rätt svar är SPF 15!!!
Hem tävling och bu håller jag tummar och tår på att jag är den lyckliga vinnaren i dessa till synes fantastiska produkter,,aldrig provat,men skulle bli glad över och få prova förstås!!😊

194 Helen:

skriven

SPF 15 och 5 UVA-skydd.

Glad Sommar!

195 Annelie Norman:

skriven

Hej
BB cream har spf 15 o uva-skydd 5.
ha en fortsatt härlig sommar här på västkusten :)

//
annelie

196 Caroline:

skriven

SPF 15 och UVA 5 :)

Håller tummarna hårt nu!

197 Alicia:

skriven

Solskyddsfaktor 15!

198 Sofia:

skriven

Åh vilket härligt pris!

Svaret är Spf 15 uva-skydd 5*

Trevlig sommar!

Sofia
[email protected]

199 Emelie:

skriven

Spf 15 uva-skydd 5 :)

200 Jonna:

skriven

Den har spf 15, vilket är bra för mig som är rödhårig :)

201 Mirre Syr:

skriven

Wow, vilken drömvinst du ordnat till oss... :)
BB-krämen har Spf 15 och 5*UVA-skydd

202 Elin:

skriven

Hej hej
Svaret är solskyddsfaktor 15....
Ha det gott...:)
Kramar Elin

203 Mia:

skriven

Spf 15 och uva skydd 5.
Tack för en härlig blogg!

204 Ida:

skriven

Hej!

Jag är med och tävlar!
BB:creamen har solskyddsfaktor 15!

205 carolin:

skriven

spf 15 :) kram

206 Cherie:

skriven

SPF 15

207 Anna:

skriven

Hej Katta!
BB cream har spf 15.
Mvh Anna

208 Celtina:

skriven

Den har solskyddsfaktorn SPF 15!

209 Ellen M:

skriven

BB-creamen har solskyddsfaktor 15 och 5* UVA-skydd :-D Kram!!

210 Anna :

skriven

SPF 15

211 carolina rigo:

skriven

BB cream har spf 15 och 5 i uva-skydd, perfekt nu i sommar!! kram

212 Anonym:

skriven

Solskyddsfaktor 15 :)

Emma Karlström
[email protected]

Storkram till dig!!:)))

213 Marina:

skriven

Hej Katta! ;)
Denna fantastiska BB-cream har solskyddsfaktor 15 och även ett uva-skydd 5.
Lycka till med melodikrysset!

214 Saf:

skriven

svaret är SPF 15 och 5* UVA-skydd , hoppas verkligen av hela mitt hjärta att jag vinner!

215 Emmot:

skriven

Mitt svar är att N°7 grundades i Storbrittanien, året var 1935.
Jag får hålla tummarna. Aldrig säkert att man blir den lycklige.

216 Fatma:

skriven

BB Cream Normal/Dry, primer, fuktkräm, utjämnande SPF 15 och 5* UVA-skydd :)

217 Linn:

skriven

spf 15 :)

218 Cassandra Persson:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd!

219 Alice :

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd :D

220 Kitiya:

skriven

spf 15 och 5* UVA- skydd :)

221 Lina:

skriven

SPF 15 (och 5* UVA-skydd):)

222 Erica:

skriven

BB - cremen har SPF 15 och 5 UVA - skydd! :D Man får hålla tummarna nu <3

223 Beyla:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd :)

224 Emilia:

skriven

Svar: BB-creamen har solskyddsfaktor 15 och 5* UVA-skydd! :D
Har nyligen köpt hem en dagkräm från Boots No7 och jag måste säga att jag verkligen fått mersmak för märket så det skulle vara väldigt kul att vinna! :)

225 Clara:

skriven

SPF 15 och (5*UVA skydd :))

226 Linda Kirrander:

skriven

SPF 15 och 5 uva-skydd. Håller tummarna för en vinst! :)

227 Esra Colak:

skriven

jag är med! :)

BB-creamen har solskyddsfaktor 15, alltså SFP :) <3

228 Helena:

skriven

Solskyddsfaktor 15 & uva 5* har BB cremen

Vore urmysigt att börja semestern med en sån lyxvinst!!

229 Frida Adermalm:

skriven

SPF 15!

230 Emma N:

skriven

Jag är med! :) Svar: SFP 15!

231 Frida:

skriven

SPF 15 och 5* UVA skydd

Vilken lyx att få ett sånt kit!

232 Matilda:

skriven

Spf 15 och 5 uva skydd :D :D

233 ❥Sarah :

skriven

Kom inte ihåg om jag hade svarat på frågan eller glömt det :S lol
Jättebra tävling iaf!
Men svaret är: Spf 15 :)

234 Louise :

skriven

BB creamen har SPF 15,& 5 i UVA !

235 monica:

skriven

SPF 15 har den =)

236 C by Caroline ♥:

skriven

Svar: SPF 15

237 ebba olsson:

skriven

BB-creamen har spf 15 :)

238 Sofie:

skriven

15 :))))

239 Sandra - mamma till Hugo och Bonnie:

skriven

SPF 15!

240 Victoria:

skriven

SPF 15 och 5 UVA skydd :) Kul att få vara med och tävla! Ha en fin sommar katta :) Kramar Victoria

241 cecce:

skriven

SPF 15 och 5 UVAskydd!
Åh, vad jag vill vinna!! Håller tummarna:-)

Kram Cecce

242 Jenny:

skriven

Godmorgon!

Rätt svar till tävlingen är:
BB creme:en har spf 15!

// Jenny, [email protected]

P.S Jag användet No.7 hudvårdsserie. Morgon som kväll så det skulle passa ypperligt med detta sminkset till! D.s

243 Johanna Söderlind:

skriven

SPF 15 och UVA-skydd 5*. Håller tummarna för att jag vinner paketet med produkter från mitt absoluta favoritmärke! :)

Glad sommar!
Johanna ([email protected])

244 Madicken Söderholm:

skriven

SPF 15.

245 Johanna:

skriven

Den har spf 15 :)

246 A L I C E L A R S D O T T E R ♥:

skriven

BB creamen har Spf 15 och 5* i uvaskydd!

247 Ebba:

skriven

den har solskyddsfaktor 15 :)

248 Miranda:

skriven

SPF 15! :)

249 Ellen || Whaam:

skriven

SPF 15 :))

250 johanna gullberg:

skriven

spf 15. Kramis

251 Angelica:

skriven

Spf 15 och uva 5! :)

252 Alexandra:

skriven

spf 15 och uv 5! :)

253 frida helin:

skriven

BB creamen har Spf 15 och 5* i uvaskydd :)

254 mathilda:

skriven

solskyddsfaktor 15 :)

255 Elin Folkesson:

skriven

Den har solskyddsfaktorn 15 :))

256 emma ♥:

skriven

spf 15 & 5* UVA-skydd :)

257 hanna:

skriven

Den har SPF 15 :)

258 Ewa Kuczynska:

skriven

SPF 15 :D

259 Sanna:

skriven

Spf 15!

260 Spacegirl:

skriven

SPF 15

261 Sarah Moberg:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd! :)

262 Erica Bertolino:

skriven

Svar: SPF 15

263 Linda:

skriven


Jag vill väldigt gärna vara med och tävla!
Svaret är: SPF 15 och 5* UVA-skydd.

264 Dess/Drömteori:

skriven

SPF15!

265 Julia Nilsson (beautyrookie):

skriven

Spf 15! :)

266 Linn Bank:

skriven

Det är spf 15 och 5 i UVA-skydd!

267 Annika:

skriven

Solskyddsfaktor 15 och 5 i uva

268 regina n:

skriven

spf 15

269 mariekarolina:

skriven

SPF 15 :-)

270 EMMAWHO:

skriven

SPF 15!

271 Thia:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd :)

272 Stina:

skriven

Åh! Den verkar ju superbra! Vill testa!

Den har SPF 15 och UVA 5! Perfekt i sommarsolen!

Kram / Stina

273 Isabell Lundqvist:

skriven

Den har SPF 15 :):) Kraaam!

274 Beautiful Life - allt om skönhet:

skriven

Vill gärna vara med och tävla! Har alltid velat testa deras produkter.
Rätt svar är: SPF 15 och 5* UVA-skydd

275 Sandra Eriksson:

skriven

Efter som den har SPF 15 och 5* UVA-skydd är sommarsolen inga problem i år!

276 Sofie Gustavsson:

skriven

Boots BB-cream har solskyddsfaktor 15 - perfekt nu i sommartider! :)

277 Åsa:

skriven

Boots BB cream har SPF 15. Nu håller jag mina tummar och hoppas på lite tur:).

278 Clara:

skriven

Oh vilken bra tävling ! BB cream har spf 15 och 5 i uva-skydd (:

279 matilda:

skriven

boots bb cream har SPF 15 :)

280 emma:

skriven

SPF 15 :)

281 Alice:

skriven

boots bb cream har SPF 15 =)

282 klara:

skriven

Solskyddsfaktor 15 :)

283 JEGGO:

skriven

SPF 15 och 5* UVA-skydd. perfekt för våren då solen är riktigt stark! :D men lika bra varje dag ^^

284 thea:

skriven

Den innehåller SPF 15 och 5* UVA-skydd, perfekt eftersom det är vad jag brukar smörja i ansiktet :) Håller tummarna att jag vinner detta fina kit! Kram <3

285 Beatrice Persson:

skriven

Den har spf 15 och 5 uva skydd ,
skulle ju vara kanon om man vann detta då jag börjar jobba igen snart efter att ha vart hemma på mammaledighet och vad passar bättre än att få vinna detta kit då?;)

286 Vicky:

skriven

BB cream har Spf 15 och 5 i uva-skydd!

gud vad fint smink,skulle sitta perfekt!

287 Jennifer:

skriven

BB Cream har SPF 15 och 5* UVA-skydd.
Alla dessa produkter skulle vara fantastiskt att ha till sommarn. Jag kan bara tänka mig hur min hy skulle älska det, och jag med! :) Det underbara rosenröda läppstiftet och det violett färgade nagellacket skulle skina genom sommarn! :)
Lycka till alla.

288 Tove:

skriven

BB-creamen har SPF 15! :)

289 Filippa Wallin:

skriven

BB-cream:en har solskyddsfaktor SPF 15 och 5* UVA-skydd. Kramar!

290 Linda A:

skriven

Den har SPF 15 och 5* UVA-skydd. Kram

291 Det:

skriven

Solskyddsfaktor 15

292 Felicia:

skriven

Enligt Boots hemsida grundades Boots redan år 1935.

Kommentera här: