Värmebölja

 
Det är alltid lika roligt att komma hem och hitta efterlängtade tidningar i posthögen. Den här gången nya mama!
 
Det är minst sagt hot, hot, hot här i stan. Puh!
 
Just nu längtar jag nästan ihjäl mig till sommarhuset där det i alla fall fläktar lite från havet såna här tokvarma dagar. Skulle nog aldrig klara av en hel sommar i stan, oavsett om jag är gravid eller inte.
 
Fick precis en rapport från den faluröda sommarstugan i Dalarna där Philip redan innan lunch hunnit med att bada i sjön, åka båt och ta upp siknät. Han har the time of his life just nu tillsammans med sin mormor och morfar så nu ser jag extra mycket fram emot kvällen som H och jag ska spendera på någon mysig uteservering.
 
 
Det är nästan olidligt varmt här hemma i huset så ett stort glas bubbelvatten och kombinationen vattenmelon + nektarin får bli dagens svalkande eftermiddagssnacks.
 
Nope, nu ska jag lacka naglarna orangeröda och leta fram något piffigare än solklänning till kvällen...
 
Kram
1 Karin O:

skriven

Mysigt och gott!
Den där ska jag också investera i.
Ha en fin dag, kram!

2 Malin S:

skriven

Så skoj att du och H får lite alone time i helgen! Jag och S laddar för skaldjursnatt här hemma. Våra kids somnar oftast väldigt sent men å andra sidan får man ju sova på morgonen då =) Ha det så bra! kram

3 Sofia:

skriven

Ser fräscht och gott ut! Hoppas ni fick en mysig kväll!

Kram

Kommentera här: