En kväll på stan

 
Magen i vecka 32, topp Sisters, sommarens skönaste byxor från HM, loafers Geox och min nya fina väska från Michael Kors.
 
 
Både jag och Henrik älskar mysiga lilla Paolo's så valet inför gårkvällen var enkelt. Uteserveringen är egentligen inte mycket att hurra för och den skulle kunna göras bra mycket mysigare för att matcha inredningen men det var alldeles för varmt för att sitta inne så vi fick glatt klämma ihop oss vid ett litet bord.
 
 
En mätt och nöjd men väldigt, väldigt gravidtrött bloggerska. Den här värmen alltså...
 
 
Paolo's har stans absolut godaste pizzor med sådär perfekt krispiga bottnar och lagom mycket fyllning. En latte macchiato och en glass från den söta gelato-vagnen fick det bli till dessert.
 
 
En närbild på min stora Michael Kors luftades kvällen till ära. Så fin så!
 
 
Avslutade kvällen med en kort promenad runt vårt vackra slott som ligger mitt i stan. Alla städer är verkligen lite extra vackra såhär på sommaren!
 
Nu är vår älsklings Philip hemma igen så snart ska vi packa in oss i bilen igen för nya semesteräventyr...
 
Kram
1 Annika J:

skriven

Det ser mysigt ut, hoppas gårdagen var trevlig! Idag har jag en sådan mindre bra dag (som kommer varje månad) men att titta runt på din fina fina blogg och läsa din positiva inlägg gör mig på mycket bättre humör!! Strax ska jag klicka hem en star knit från HD, en svart eller rosa eller svart eller rosa... TACK för att du räddar min dag :-) ha det fint och ta det extra lugnt i värmen!!

2 michaela ♥:

skriven

ser vekligen ut som att ni hade en mysig kväll. pizzan såg sannerligen inte fel ut :)

3 Lina - Stellas mamma:

skriven

Snygg väska du har! Älskar MK. Har också en svart skinnväska från samma märke som jag använder ofta! :)Ha det gott.

4 Cecilia:

skriven

Vilken snygging-väska :-)
Skorna föll jag som en fura för när du först visade dom så var tvungen att härmas ;-)
Kram!

5 Madde :

skriven

Vi som bodde på Elite Stora hur kunde vi missa den smarriga piazzan:) Örebro var/är verkligen en fin stad och vi kommer nog tillbaka kanske redan i höst/vinter. Tummen upp:) kram

6 Hannah:

skriven

Gud vad underbart!!

Åhhh, skulle kunna dö för din väska! Älskar MK!!

Jätte fin blogg =)

Svar: Tack!!
Katta

Kommentera här: