Snöig söndag

 
Philip med sin nya snow racer. Overall Polarn, vantar Molo, mössa HM och vinterskor Kavat.
 
 
Hunters med wellies i fleece funkar perfekt som vinterskor när det är djup snö. Bättre än uggs faktiskt!
 
 
Hej söndag!
 
Det har inte varit någon vidare blogghelg måste jag erkänna men jag kommer igen och idag var vi bara tvungna att ta oss ut. Massor av snö och sådär lagom kallt i luften. Philip och jag grundade med vår nygamla frukostfavorit smoothie (kiwi, banan, lite färsk babyspenat, mellanfil och mjölk) och sen tog vi oss ut. Drog omkring Philip på snow racern och åkte några åk i backen innan vi kände oss rätt nöjda och gick in igen.
 
Nu ligger jag i soffan och bläddrar i skvallertidningar. Henrik köpte hem halva tidningshyllan tidigare idag så nu har jag att göra resten av kvällen!
 
Ha en fortsatt fin söndag!
 
Kramar
1 michaela- med syskon i magen <3:

skriven

låter som en väldigt härlig söndag! vi har också passat på att leka i snön..töväder väntas tyvärr imorgon hos oss :(

2 Karin Göteborg:

skriven

Hej!
Tack för en mysig blogg, har varit en trogen läsare i många år. Jag har en liten önskan, att få se mer av ert fina hem. Skulle vilja ha ett litet hemma hos reportage känsla. Gärna i alla rum så att man får en överblick. Hade varit så roligt att se din goda smak. Ha en fortsatt fin kväll och kram

3 Frida:

skriven

Oj så mkt snö! Ha en fortsatt fin kväll! Alltid lika skoj o kika in din blogg och se att du skrivit! Kramar

4 Linda:

skriven

Hej Katta!
Jag undrar över era gardiner i vardagsrummet, var är dem ifrån och löper dem i skenor i taket? Kram Linda

Svar: Gardinerna sitter på skenor i taket och vi lät sy upp våra gardiner för att få det så bra som möjligt. Har samma uppsättning i sovrummet!
Kram
Katta

5 Emma:

skriven

Hej!
Jag har en liten fråga som du kanske kan svara på! Jag och min man planerar en liten trip till Örebro! Vilken är det bästa hotellet i Örebro med fina rum? Var är trevligt att äta?
Tack för hjälpen! Vill gärna göra Örebro the Katta-way så tack för hjälpen!
Kram

Svar: Vad roligt! Hm, jag bor ju aldrig på hotell här i stan men mina föräldrar som alltid får bo på hotell föredrar Clarion eller Stora hotellet. Ska ni luncha/fika skulle jag rekommendera Paolo's som ligger vägg i vägg med Stora hotellet och är det middag gillar jag Brasseriet Rendez-Vous som ligger på Näbbtorget. Lite som en fransk bistro och deras moules är fantastiska! =)
Hoppas ni får en härlig helg här i stan! Kram
Katta

6 Linda:

skriven

Tack snälla du för snabbt svar, var sydde ni upp gardinerna? Jag får så himla mycket inspiration av att läsa din blogg:) Kram Linda

Svar: Vi lät sy upp gardinerna på Gardinateljen i Örebro. Suberbra service!
Vad roligt! Tack!

Kram
Katta

7 Anette:

skriven

Vilken super söndag. Kram Anette

8 Victorias provkök:

skriven

Kanske skulle köpa sockor till mina hunter då... Men är de verkligen varma som ugg?
Trevlig söndag
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

9 Åsa:

skriven

Skönt att du är nöjd med dina fleecewellis till Hunterstövlarna, tycker det är iskallt med mina trots att jag har stövlar som är ca ½ storlek för stora :(

10 Alex:

skriven

Lät som en helt perfekt söndag.
Vilken lyx med en massa tidningar och bara få mysa!!
Ibland är de enkla de bästa!

Önskar dig en fin vecka!
/A

Kommentera här: