Vi har förlovat oss!

Min fina fina ring som jag äntligen får bära! Den vackra tulpanbuketten i bakgrunden surprisade våra kompisar oss med. Tack raringar!
 
Igår den 23 februari 2013 förlovade vi oss. Wihoo!
 
Idag känner jag mig alldeles bubblande och sådär härligt nyförlovad. Kan nästan inte sluta titta på min vänstra hand där min fina fina ring gnistrar och glimmar!
 
Vi valde att designa våra egna ringar med hjälp av en superduktig guldsmed här i stan och diamanten i min ring satt tidigare i en guldring som var min mormors. Designen för min vigselring är redan klar och jag ser verkligen fram emot att få bära båda ringarna tillsammans...
 
Det finns så många vackra ringar men vi visste precis vad vi var ute efter. Henriks ring är flack i modellen liksom min och vi föredrar båda ringar i vitt guld så där var valet enkelt.
 
Som många av er redan gissat är måendet är inte tippentoppen för min del just nu så direkt efter att vi bytt ringar igår bäddade jag ner mig i soffan igen för att se Mello.
 
Vi hade planerat att vara i sommarhuset i Kungshamn just nu, eftersom det är lite av en speciellt plats för oss, men vi fick tyvärr ställa in resan och stanna hemma. Har lovat Henrik att vi ska fira riktigt ordentligt så fort jag känner mig lite bättre och det ser jag verkligen fram emot!
 
Kramar
1 Eva:

skriven

Jättegrattis!
Du antyder om att ni även har bröllops planer på g? om det stämmer har du en väldigt spännande tid framför dig :-)
Ser bara till att följa erta hjärtan och gör det till ert drömbröllop och skit i trender och dhlikt. Förhoppningsvis gifter ni bara er en gång :-)

2 Ulrika:

skriven

Stort GRATTIS till er! Så roligt och spännande!

3 Sandra:

skriven

Vilka fina ringar! Stort grattis till er :)

4 Elisabeth H:

skriven

Gratulerer så mye! Nydelige ringer. Håper formen din blir bedre snart :-)

5 Magda- mamma till Noah:

skriven

Men wow, stort grattis till er, vad roligt!! Väldigt vackra ringar också! :)

Vad gäller ditt dåliga mående Katta, du vet väl att efter regn kommer solsken... ;)

Många kramar!!

6 Magda- mamma till Noah:

skriven

Men wow, stort grattis till er, vad roligt!! Väldigt vackra ringar också! :)

Vad gäller ditt dåliga mående Katta, du vet väl att efter regn kommer solsken... ;)

Många kramar!!

7 LinnM:

skriven

Stort grattis till er! Åh vad mycket roligt ni har framför er, planering av bröllop och sen själva dagen, bröllopsresa :)

8 Mia - mitt vita hus:

skriven

Åhhh grattis, vad roligt och vilka fiiina ringar:)

Kram

Ps, mår du dåligt av en rolig liten anledning??;)

9 Emmy:

skriven

STORT GRATTIS!

Ser att det spekuleras kring ditt mående.. hihi har haft den tanken jag med... ;)

KRAM

10 Frida:

skriven

Ååhh vad kul!! Grattis!!!!
Kramar

11 Fröken L:

skriven

Åh vad roligt!!! Ett stort stort grattis till både dig o H!!! Vilka jättefina ringar! Hoppas att du känner dig bättre snart! Kram
(Ps. Hälsa till bästa Philip)

12 Madde :

skriven

GRATTIS:) vilken trevlig överraskning kram

13 Ann-Louise:

skriven

Grattis!

14 Arja H:

skriven

Stort GRATTIS ! Jättefina ringar!

15 Jennifer:

skriven

Men vad roligt, stort Grattis till er båda! :-) Glädjande inlägg!

Tycker din blogg är toppen!

Kram

16 Anonym:

skriven

Åh stort jävla GRATTIS KATTA!!!

Har läst din blogg sedan 2007 och väntat på detta sedan...2007! ;-) Men åh så underbart!!! Stort grattis och vilken fantastisk ring!!!

Vi designade också våra egna ringar av en guldsmed i Örebro...är nyfiken pm det kan vara samma? Ringströms? :-)

Så himla fint med din mormors sten. Symboliskt. Fint. <3


Nu vill jag höra ALLT om det VIKTIGASTE:

Bröllopet!!!!!!!!!!!


Kramar
Sofie

17 michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥:

skriven

Så fantastiskt underbart GRATTIS! ringarna är verkligen SÅÅ vackra ♥

18 Anette L:

skriven

Hejsan!!
Stort GRATTIS till er båda!! Jättefina ringar!! Ha det nu så bra och krya på dig!!
Kraam Anette ❤

19 Helene:

skriven

Oh!
Vad roligt Katta :-), ett jättegrattis till er!
Vilken superfin ring med, men man hade ju inte väntat sig något annat med din "braiga" smak.
Hoppas att du snart känner dig lite bättre, har saknat dina inspirerande inlägg. Men förstår att du inte orka att blogga lika mycket när du inte känner dig hundra.
Kram på dig och ha en bra söndag. / Helene

20 Camillasnyahem:

skriven

Vilka fina ringar, grattis igen!

21 Emelie Petersson:

skriven

Stort grattis till er båda!

22 patricia:

skriven

Stort grattis!! Vad roligt och vilken fin ring!! Hoppas du kryar på dig snart!
Kram!

23 Sara:

skriven

GRATTIS fina ni! vad stort :)

24 Anna - Starwoman:

skriven

Åhhhhh jättestort grattis till er!!! Vad glad jag blev att läsa detta, vet ju att du väntat på en ring på vänstra handen lääänge ;-)

Superfin ring, påminner om min förlovningsring från Hand Sweden, fast din är "tunnare" och mindre kantig i själva ringen. Älskar min förlovningsring och hade valt samma idag så här 6 år efter vår förlovning! Shit vad tiden går, insåg precis att vi firar 5 år som gifta i maj!

Hoppas du mår bättre snart, vill egenltigen inte spekulera i varför du är dålig, men man har ju sin lilla aning ;-) Om, är det ju världens finaste sak som kommer ut av det dåliga måendet så då får du hålla ut <3

Stor värmande kram
Anna

25 Annika J:

skriven

Stort GRATTIS!! Fina ringar! Krya på dig!

26 Minna:

skriven

Grattis!!

27 Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡:

skriven

Stort grattis! Jättefina ringar! :)

28 NINNIE:

skriven

Ett stort grattis!!!!:):) Fina ringar dessutom!

29 Ida Nilsson:

skriven

Åh grattis till er! Att förlova sig är verkligen ett bevis på kärlek, man mår så fint ett bra tag efteråt och man BLIR faktiskt nykär :)

30 Åsa:

skriven

Grattis Katta! Så fantastiskt roligt för er!!
Superfina ringar. Hoppas du mår bättre snart!
Kram från mig! 💕

31 suvi:

skriven

Ett stort grattis :)

/S

32 Cecilia:

skriven

Stort grattis! Vilka fina ringar.
Kram!

33 Linda:

skriven

Åh vad underbart! Ett stort grattis!

34 Anna:

skriven

Grattis, så roligt!

Jag har skickat ett mail till dig gällande en förfrågan.

35 Annika:

skriven

Åh som jag väntat på detta!!!!!
Grattis Katta! Hoppas att du snart mår bättre så du kan njuta av detta ordentligt.
Är så otroligt glad för din skull.

36 Anonym:

skriven

Ett jätte GRATTIS till er!

Fantastiska ringar, klassiskt elegant!

KRAAM

37 anna:

skriven

Ett jätte GRATTIS till er!

Fantastiska ringar, klassiskt elegant!

KRAAM

38 Sofia:

skriven

Grattis Katta! Vilken underbar nyhet, så glad för er skull!

Många grattiskramar :)

Sofia

39 Sofia:

skriven

Grattis Katta! Vilken underbar nyhet, så glad för er skull!

Många grattiskramar :)

Sofia

40 Åsa:

skriven

Stort Grattis till förlovningen!

41 Emelie:

skriven

Grattis fina Katta! Vilken otroligt vacker ring! Stor kram till dig och H!

42 Joanna:

skriven

Stort Grattis!!! :) hoppas du mår bättre snart och kan njuta till fullo! Kram

43 Paula:

skriven

STORT grattis Katta! Helt sjukt fin ring! Precis en sån jag skulle vilja ha... Om bara den där karln friade nån gång! ;) Hoppas att du snart mår bättre!
Kram Paula

44 Sofia - mamma till Amanda och Olivia:

skriven

Stort grattis även här Katta, jag är så glad för din och er skull! Och jag hoppas att du snart mår bättre! Kram!

45 Josefin -Happy Days-:

skriven

Men åh vilken fin nyhet, grattiskramar! :)

46 Therese:

skriven

Stort grattis till förlovningen!! Ringen är verkligen superfin!!

Hoppas du mår lite bättre snart

Kram Therese

47 Maud:

skriven

Grattis till förlovningen<3
Jättefina ringar!
Jag o min käre make firar silverbröllop i april;) helt otroligt känns det...åren går så fort...var 23 när jag gifte mig;)
Kramar

48 Kristina:

skriven

Åh grattis! Väldigt fina ringar.

49 Johanna:

skriven

Ååh, stort grattis till förlovningen! Lycka till till allt som ligger framför er :) Verkligen otroligt fina ringar!

50 Sofi:

skriven

GRATTIS
Vad kul och vilken fin ring!

Massa krya på dig kramar

51 Pillan:

skriven

JätteGrattis till ER!!

Verkligen underbara ringar!

Hoppas du snart är på bättringsvägen så ni får fira ordentligt ;)

Kram P

52 Hanna Gravid med nr 2 <3:

skriven

Jätte grattis till er!! Så fina ringar<3
Kramisar

53 Anna G:

skriven

Grattis till förlovningen!

54 Johanna:

skriven

Ett stort Grattis till er! Och vilka snygga ringar ni valt.

55 anette:

skriven

Grattis....Kram Anette

56 Malin:

skriven

Grattis! Supersnygg ring!

Jag har läst din blogg länge, så kul med en Örebrotjej som också semestrar runt Kungshamn.

Iallafall så satt jag bredvid din fästman och son på Maxis fik i lördags, tänkte då att stackarn, Maxifiket istället för Skäret ;) Tänk om jag vetat då att han skulle hem o förlova sig ;)

Svar: Vad roligt att du såg H och Philip i helgen! Tror killarna laddade upp med en korv på fiket innan storhandlingen, det brukar ofta bli så! =)
Haha, ja Skäret hade varit något roligare! Nu siktar vi in oss på påsken i stället!

Kram
Katta

57 Michelle:

skriven

Stort Grattis till er! Så roligt :)

58 Nettan:

skriven

Åh så härligt, grattis!

Kan tillägga att den 23:e februari är en jättefin dag att förlova sig på - gjorde det själv den dagen för fem år sedan.

Varma lyckönskningar!

59 Katarina:

skriven

Stort grattis och vilken snygg ring!

60 Nina - Glamourmamman:

skriven

Stort grattis till er!!

Hoppas att du snart mår bra igen.

Kram Nina

61 Sarasdiary:

skriven

STORT stort grattis! Jag trodde ni var gifta, vart har jag fått det i från ? :-)

Vilken LYCKA! <3

Kram

62 Elins blogg:

skriven

Stort grattis!

Kramar

63 Amanda:

skriven

Stort grattis till er! Det ska bli spännande att läsa om era bröllopsplaner så småningom!

64 Emöke:

skriven

Wow, så kul!! STORT GRATTIS :)
Krya på dig!

Kram /Emöke

65 johanna:

skriven

ÅÅÅÅÅ men grattis! så härligt underbart!
Kram J

66 Mia ☆:

skriven

Jättegrattis vackra Katta! Stor kram =)

67 Sanna Nordström:

skriven

Grattis. Vad kul att få planera ett bröllop.
Ville bara tipsa dig om min nya sida wonderdeco.se. Vet att du gillar inredning och du kanske kan hitta nått som inspirerar där.
Kram
Sanna

68 Leia ♥ :

skriven

Grattis grattis!
Har nästan väntat på dagen att få läsa om att detta hänt, eftersom jag tidigare läst att du drömt om en förlovning! Har nämligen följt din blogg i flera år och det är verkligen härlig läsning.
Lyckokramar :)

69 Liborius:

skriven

åh så fina ringar!! grattis:)

70 Anna:

skriven

Grattis!!
Varför skriver nästan alla, vad roligt med bröllop?
Nu för tiden är det väl inte så självklart att man gifter dig bara för att man förlovar sig?
Förr i tiden var det så men inte i vårt moderna samhälle.
Kram från Anna

71 Sofia :

skriven

Grattis :-D

72 Carro:

skriven

Haha aaa det var på tiden...väntar han på barn nr två eller

73 smäm:

skriven

WOW! Grattis :)

74 Engla:

skriven

Grattis! Och jag älskar ringarna, verkligen supersnygga.

75 Emma - By Emma:

skriven

Stort grattis och vilken fin ring. precis så ska en förlovningsring se ut!

76 Lina:

skriven

Åg, vad kul! Grattis! Vi förlovade oss dagen innan er då, den 22/2 ;)
/Lina

Kommentera här: