Fantastiska poddar

Fredagspodden med Hannah och Amanda får bli kvällens tips. Så bra!
 
Har precis upptäckt det här med poddar (typ tre år efter alla andra) och nu är jag helt fast. Vilken grej!
 
Hannah och Amandas podd är än så länge favoriten och sen har jag lyssnat på några ströavsnitt med Strömstedt och Berg och Schulman och Gynning. Har ni några poddfavoriter som jag inte får missa?
 
Skalet Gold coin kommer från Pantone och det quiltade caset kommer från Krusell.
 
Kram
1 Camillasnyahem:

skriven

Alex och Sigges, Värvet och Bokhoras!

2 Anna - Starwoman:

skriven

Om du är tre år efter alla andra med poddar så är jag 10 år efter, vet inte ens vad det är för något? :-) Haha!!!

Kram

3 Ida:

skriven

Å ja, älskar poddar!!! Värvet, Alex & Sigge och Hannah & Amanda lyssnar jag på regelbundet.

Happy listening! :)

4 Sofia:

skriven

Har inte lyssnat än men får nu ge det en chans! Den pod jag har hört talas om innan är Värvet.

Kram

5 Mia:

skriven

Gillar också Hanna & Amanda! Kan tipsa om Adam & Co. Och Knattetimmen. Kram Mia

6 Magda- mamma till Noah:

skriven

Och jag har ingen aning om vad en podd är, hm... Men det blir till att kolla upp! Gillar ju de systrarna också! :)

Hoppas ni mår bättre nu, både Philip och du själv.

Trevlig kväll! Kram

7 Emeli:

skriven

Alex och Sigge är bäst!

8 Ina:

skriven

Filip och Fredrik!

9 Sanna:

skriven

Michaela fornis och dasha girines är superbra ch roliga! Finns på michaelas blogg på devote. Det har bara kommit en än så länge men tror resten kommer vara minst lika bra :) filip och fredriks försökte jag mig på ett par ggr men fastna inte alla för, de pratar så snabbt och mycket och i munnen på varandra att det blir svårt att hänga med..

10 michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥:

skriven

jag har ännu inte upptäckt poddarna men nu har jag hört så mycket gott om dom så jag borde verkligen lyssna!

11 Mia - mamma till Ebba:

skriven

Gillar också Hannah och Amanda! Lyssnar även en del på P3 dokumentär, välgjorda och intressanta.

12 ellie:

skriven

har väldigt svårt för hanna och amandas podd. Tycker inte om den alls faktiskt. men däremot alexs och sigges podd den är guld!

13 Ebba och Celia :

skriven

Skulle vara jätte kul om du kunde gå in på våran blogg, lämna gärna ett spår efter dig. Förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer❤

14 Anette:

skriven

Oj, poddar.....det får jag nog googla. Känns som jag inte hänger med...gillas inte. Kram Anette

15 Malin S:

skriven

Och jag är ljusår efter eftersom jag inte lyssnat på poddar ännu. Har tänkt mig att börja men hinner/prioriterar inte. Fast jag promenerar 35 min till jobbet varje morgon så då kan ju vara ett bra tillfälle. Jag är dock inte så såld på Amanda och Hannah i övrigt men får kanske ge dem en chans till =)Samuel däremot lyssnar supermycket på poddar. Tror att han gillar t.ex Alex och Sigge och Filip & Fredriks.

Hoppas att lille P mår bättre nu! kramis

16 suvi:

skriven

hmm. Poddar.Vad är det???? får nog googla :)......
Men Hannah och Amanda dem gillar jag.

/S

17 AnnaMalin:

skriven

Åh, älskar också deras podd! Har tyvärr inte lyssnat på så många fler, jag får kika in de andra tipsen här också.

Kram!

18 Freja:

skriven

Det ska jag kolla upp! Jag älskar alla med Ricky Gervais! Speciellt när Karl Pilkington är med! Skrattar alltid högt haha

19 Emelie:

skriven

Haha! Jag är precis lika efter, dvs har nyss upptäckt detta med poddar! Hade fått för mig att jag inte skulle gilla Hanna & Amandas podd alls men de är ju toppen och tar upp väldigt intressanta ämnen. Kram

20 Sara:

skriven

Skönt att höra att man inte är sist :) började lyssna för ett par veckor sen & bara älskar Alex & Sigge. Håller på att lyssna ikapp & nyss när jag var ute med hunden lyssnade jag på ett avsnitt från augusti, "veckans barn", så himla bra! Å avsnittet om Birk får du inte missa, det är bara helt underbart :)

21 Bea:

skriven

Podcaster är underbara! :-)

22 Iza:

skriven

Tänkte fråga dej vilken storlek du har på dina mattor som du har i vardagsrummet??
Tack på förhand.
Mvh

Svar: Hej Iza!
Vi har den största storleken på Morum från Ikea. Kram
Katta

23 Lisette Kepp:

skriven

jag har också nyss upptäckt det faktiskt haha.

24 Tidy to be:

skriven

Jag lyssnar på poddar när jag går till jobbet. Mina favoritpoddar är Simple Mom och P3 dokumentär :)

25 Annika:

skriven

Hur är läget eg Katta. Det verkar inte så bra. Det oroar mig. Kram

Svar: Läget är inte så bra just nu men det kommer att bli bättre så jag härdar ut... =)
Många kramar!
Katta

26 Anonym:

skriven

Alex och Sigges och Gotlandstrosorna :-)

Kommentera här: