I farten

 
Klick, klick inne på Huldas!
 
Igår betade jag av typ tusen ärenden på stan efter frisören och jag kom hem så sent att jag inte ens hann titta in här så svar på era kommentarer kommer imorgon.
 
Min duktiga frisör Sofia på Blonde la i samma färger på slingorna som sist och jag känner mig så nöjd. Inte för mörk och inte för ljus utan mer åt det mörkblonda. Kommer nog vilja gå åt det lite ljusare längre fram i vår men just nu känns den här färgen perfekt.
 
Nu ska jag börja packa övernattningsväskan till killarna och börja nyårspiffa inför kvällen...
 
Kram
 
1 Camilla & Bianca:

skriven

Härligt & lyxigt med frisörbesök!

Åh, kan tänka mig den sköna känslan att få så mkt avbockat på listan (listorna..?;-)) inför stundande festligheter..! Bra jobbat! Själv har jag nog köpt både presenter o kalasduknig på nätet. Lite kvar, som ballonger o sugrör.. Och, vad bjuda på? Vilks bjuda?aktivitet? Vad i godispåsarna...jodåsåatt ;-)

Kram och Ett Gott Nytt År till dig och familjen!

Vi får se, kanske en blogg dyker upp ändå under 2014..

/Camilla

2 Sofia:

skriven

Jättefin nyans! Passar dig perfekt!

Kram

Svar: Tack!! Tycker också att det blev bra även om det alltid känns liite ovant såhär i början. Kram kram
Katta

3 Cecilia:

skriven

Såååå snyggt! Får man fråga vart den fina halsduken kommer ifrån?

Svar: Åh, tack! Det är min favvo och den kommer från B.Loved.Hittade den på Smögen i påskas och finns i flera olika färgställningar! Kram K
Katta

4 Cecilia:

skriven

Tack snälla Katta för ditt svar. Måste genast leta lite ;-)
Kram och god fortsättning!

Kommentera här: