Sötast i stan


Som vi älskar den här lille killen! Nu har han varit hos oss i elva veckor och han är världens bästa och sötaste lillebror, såklart!
 
Carls nya fleeceoverall kommer från Ver de Terre och vintermössan med pälsboll kommer från Barnum. Två fina, uppskattade och väldigt babyblå julklappar. 
 

Lite stora är än så länge men det verkar dröja innan snön kommer. Tänker mig att overallen även ska funka längre fram i vår när vi bytt till sittdel och det fortfarande är kyligt ute.
 
Nu ska jag göra mig klar för att åka in till stan för att bli nyårsfin i håret. Känner mig så trött på mina slitna längder så en uppfräschning kunde inte komma mer lägligt. Ska passa på att fixa en hel radda ärenden inför både födelsedagar, kalas och dop när jag ändå är nere på stan...
 
Hoppas ni alla får en fin start på nyårsveckan!
 
Kram
1 Sofia:

skriven

Vilken ljuvlig baby han är! Så söt!

Kram

Svar: Ja visst är han!? Är ju självklart partisk men han är bara världens gosigaste bebbe! Kram kram
Katta

2 Mia - Mitt vita hus:

skriven

Åh ljuvliga lilla bebis! God fortsättning till er<3

Kram

M



Svar: Detsamma fina Mia! Kram kram
Katta

3 Paula:

skriven

Nämen sötnöten!
Mössan är underbar,
månne den finns i rosa?
Ska genast kolla ;)

Njut av egentiden!
Härligt med uppfräschning av håret,
skulle även jag behöva :)

Kram, Paula

Svar: Jag tror faktiskt att den finns även i rosa, eller cremevit! =) Ursöta!! Kram K
Katta

4 Arja H:

skriven

Vilken liten charmör!!

5 Pillan:

skriven

Men åh sötaste lilla Carl!
Så ljuvlig och väldigt lik dej ;)

Skönt att få en uppfräschning inför nyår!

Gott nytt Katta, Kram P

6 Annika J:

skriven

Jag kan inte sluta titta, så söt liten kille! Fina kläder på en ännu finare C!

7 Liw - FINA LYAN:

skriven

Oh så sött! Vilka fina julklappar! :)
Snyggt att plantera i iittala vasen, ska jag nog göra nästa år :)

gott nytt år!

8 Cecilia:

skriven

Men åh, vilken sötnos och vilka söta kläder han har.
Gott nytt år, Katta!

9 Madeleine:

skriven

Men hjälp vad söt han är :)
Otroligt lik dig och Philip mer H eller har jag fel? :-)

Hoppas ni får en riktigt bra start och ett fint 2014. Gott nytt år kramar från Madeleine (i en annan del av stan )

Kommentera här: