Firande

 
Tårtkalas med triss i tårtor! En klassisk prinsess (hela familjens favorit), en chokladvariant och en liten citronmoussetårta.
 
 
På sin födelsedag får man fortfarande traditionell post med grattiskort i brevlådan!
 
Nu börjar jag ÄNTLIGEN känna mig lite bätte och det har faktiskt blivit både tårta och födelsedagsfirande med familjen och släkten i helgen. Känner mig lite som en björn som vaknat upp ur sitt vinteride och inser att hepp så var det vår. Vad hände?
 
Kram
 
ps. Vågar knappt ta ut någonting i förskott så världens största peppar, peppar på det här inlägget!
1 Camillasnyahem:

skriven

Härligt att du mår bättre, och härligt med vår. :)

2 Cicci:

skriven

Vad härligt att du börjar må bättre. Ett stort grattis i efterskott.

3 Arja H:

skriven

Tack för en trevlig eftermiddag o gott kaffe o tårtor! KRAM fr Mamma o Pappa.

4 Annika:

skriven

Åh vad glad jag blir av att höra att du mår bättre!
Och grattis i efterskott. Triss i tårtor borde man ha varje dag!!
Kram

Svar: Tack Annika!
Nu måste jag ju börja uppdatera mig om bröllopet. Har missat massor den sista tiden och jag som älskar allt som har med bröllop att göra är såå exalterad!!

Kram
Katta

5 Malin:

skriven

Grattis och ett fång av "Måbra kramar" från mig.

6 Bakom dörr nr. 11:

skriven

Skönt att höra att det går åt rätt håll. Ta hand om dig !! Grattis i efterskott.
Ha en skön kväll. Kram Pia

7 Frida:

skriven

Härligt att du mår lite bättre!
Kram

8 Mia ☆:

skriven

Grattis i efterskott, härligt med tårtor och firande =)
Försiktigt hurra också för ditt mående =) Kram!

9 Magda- mamma till Noah:

skriven

Åh vad roligt att du känner dig bättre!!

Stor kram från Magda

10 Madde:

skriven

Ska det firas så ska det:) Grattis i efterskott och jag som alla andra tycker det är skönt att höra att du mår bättre:)

11 Lisette Kepp:

skriven

Grattis i efterskott. :)

12 Elin - Livet hos Ellan:

skriven

Grattis i efterskott och härligt att du mår bättre! Och så är det vår! Vilken bra kombo! :) Roligt att se inlägg från dig igen!

Kram

13 Cecilia:

skriven

Härligt att det äntligen verkar vända för dig. Håller alla tummar jag kan. Kram och tack för en super härlig blogg.

14 Annie:

skriven

Grattis i efterskott, skönt att höra att du mår bättre.. Håller tummarna att det blir en skön, varm och framför allt frisk vår för dig!

15 Therese:

skriven

Härligt att du börjar må bättre och grattis i efterskott!!

Kram Therese

16 Domesticka:

skriven

Välkommen ut i vårsolen!

17 Michelle:

skriven

Skönt att du mår bättre! Ser ut som ett trevligt kalas :)

Ha en fortsatt fin måndag Katta!

Kram

18 Louise B:

skriven

Härligt att höra att du känner dig bättre!
Grattis i efterskott!

19 anna:

skriven

Välkommen tillbaka! Men var rädd om dig coh ta det lungt, vi finns kvar ;)!

KRAM

20 LinnM:

skriven

grattis och vad härligt att du mår bättre. ta hand om dig

21 suvi:

skriven

Grattis i efterhand! skönt att du mår bättre nu :)

Ha en finfin vecka!

/Suvi

22 Petra:

skriven

De där lät inte fel Triss i tårtor: )

23 Sofie - Liten del av mig:

skriven

Kramar

Kommentera här: