Äntligen lite garden glory

 
Ett skepp kommer lastat med kartonger från Garden Glory! 
 
 
Efter lite velande valde jag den vita färgen men du köper slang, väggfäste och munstycken för sig så du kan mixa färgerna precis som du vill. Prislappen är såklart lite dyrare än klassiska (och rätt fula) vattenslangar men det kan det väl vara värt.
 
 
Ha ha! Vet inte hur väl citatet passar in på mig som varken har gröna fingrar eller förkärlek till trädgårdsarbete men jag älskar såna här små detaljer.
 
 
Har inte varit det minsta intresserad av någonting som har med inredning att göra på sista tiden men nu börjar jag få tillbaka suget efter att fixa och göra fint både inne och ute så det måste väl ändå vara någon form av friskhetstecken?
 
Redan förra våren var jag sugen på att slå till på en fining från Garden Glory och nu har jag äntligen slagit till. Produkterna finns i vitt, svart, turkos, rosa, grå och säsongens nya trendiga färg guld men precis som många av er redan gissat valde jag den vita färgen "White snake" på både slang, väggfäste och munstycken.
 
Även om inte färgen på huset har exakt samma vita nyans så kommer det förhoppningsvis bli ursnyggt när vi väl får upp den på väggen.
 
 
Lite trädgårdsglamour är väl aldrig fel?
 
Idag ska jag försöka uppdatera min vårgarderob och ett par sköna sneakers står överst på listan. Vinterskor och varma jackor känns inte helt rätt just nu när solen strålar där utanför.
 
Kram
1 Cecilia:

skriven

Oj vilken snygging ;)
Hoppas vi får se vad som får flytta in i garderoben framöver :)
Ha en bra dag. Kram!

2 Hanna Gravid med nr 2 <3:

skriven

Den är riktigt fin!!=)

3 Frida:

skriven

Åh vad fin den var:)
Lycka till med sneakersshoppingen! Hoppas vi får se vilka det blev sen:) kram

4 Linda - Design Concept:

skriven

Den är såå läcker!
En sån ska jag också ha den dagen vi har hus och trädgård:)

Hoppas du får en fin fredag! /Linda

5 Den enarmade banditen:

skriven

Åh, så kul att du är tillbaka =)

Och slangen, betydligt trevligare än den klassiska gröna =)

6 Therese:

skriven

Åh vilken snygg:) Betydligt snyggare än den fula klassiska gröna!

Kram Therese

7 Anna:

skriven

Supersnygg! Kul att du fått tillbaka lite inspiration och ork. Det är fruktansvärt att vara inne i en tung period som aldrig tycks ta slut. Hoppas att det bara går åt rätt håll nu framöver! Tack för att du ändå tar dig tid att dela med dig av små glimtar från ditt liv.

8 SaraCharlotta:

skriven

Så himla fin!

9 Petra:

skriven

Har aldrig sätt något liknade men kul att piffa upp med!

10 På Selmas gata-inredning, DIY:

skriven

Riktigt snyggt! Hade vi haft kvar vårt hus med tillhörande trädgård skulle jag absolut valt något liknande:) Håller fullständigt med dig om att det är extra kul med fin inslagning och lite roliga "detaljer", det gör mycket för känslan!

Vad härligt att du verkar lite piggare! Kram/Tanja

11 JUNITJEJ:

skriven

Wow, vilken snygg slang!

12 Anonym:

skriven

Fint med vit slang:)
Hoppas du hade en fin Valborg
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

13 Elvira:

skriven

Veckans blogg finns för er att delta i. Vill du nå våra fina läsare? 200-600

14 Sofia:

skriven

Fint :-D

15 Sandra:

skriven

Ett tips, nu kan man köpa dessa slangar betydligt billigare på Clas Ohlsson http://www.clasohlson.com/se/Trädgårdsslang-20-m/Pr315365002

16 Katarina:

skriven

Hej,
är du nöjd med din vita trädgårdsslang? har du lyckats hålla den vit eller blir den lätt smutsig o solkig?

Kommentera här: