Shopping at Huldas

Idag blev det lite shopping på inrednings- och klädbutiken Huldas som ni hittar på Kungsgatan 19.
 
Hej lördag från ett regngrått Örebro!
 
Idag trotsade vi regnet för en lördagsrunda på stan så både Philip och jag rustade oss med Hunterstövlar och paraplyer. Usch så trist med regn...
 
En familjefika på Espresso house, en snabb runda i butikerna och lite shopping hann jag med innan vi åkte hem igen. Precis när vi parkerat här hemma kom Linnea (en av Philips förskolekompisar) och hennes mamma förbi på cykel så det var bara att knäppa på kaffet och låta kidsen leka lite tillsammans. Jätteroligt att lära känna fler som bor här i nybyggarland och perfekt att ha kompisar runt knuten! 
 
Det ingen storshopping direkt utan bara ett gäng fina servetter som fick följa med hem. Såg däremot en ursnygg vinterjacka som åker direkt upp på önskelistan...
 
Här hemma har vi en mysig date inbokad senare ikväll så det blir extra god mat och gott rött i glasen!
 
Kram
1 Victoria:

skriven

Har aldrig hört talas om Huldas... Tack för tipset:)
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

2 Miss Tess:

skriven

Mysig lördag, trots regnet;)

Ha en fortsatt fin söndag.

Kram

3 KarinB:

skriven

Har tidigare i bloggen sett att Philip har ett kakfat från kaziol, vilken storlek är det han har?

Svar: Han har den minsta storleken - mini! Kram Katta
Katta

4 Mia ☆:

skriven

Jag tror faktiskt aldrig jag varit inne på Huldas. Får kika in nästa gång vi är i stan! =)

Ha en mysig söndag, kram!

5 Hanna:

skriven

Fin blogg du har Katta! Tidigare bland dina inlägg har jag uppmärksammat din lampa från Kartell - Fly heter den väl? Vilken färg har du? Tycker den har en lite lagom dos färg och föll direkt för den då jag såg den här i bloggen. Undrar också hur du får till ditt namn då du svarar på kommentarer? Här syns hela bloggnamnet nämligen... Kram

Svar: Vi har haft två FL/Y från Kartell men just nu har vi bara den vita lampan över matrumsbordet i vardagsrummet. Den ljusgröna (den du menar?) har fått flytta in hos svärfar för ett tag. Tror färgen heter "Sage" om jag inte minns helt fel...
Vet inte riktigt hur du menar med namnet när jag svarar på kommentarer!? Det är den nya funktionen hos blogg.se så det är ingenting som jag har lagt till.

Kram
Katta

6 KarinB:

skriven

Tack för svar! En fråga till, skulle inte du kunna visa Philips rum samt även tipsa om roliga leksaker. Har en son på 1,5 och behöver inspiration!:)

7 Julia:

skriven

Huldas, där har jag aldrig varit inne faktiskt :))
Tack för tipset.

KRAM Julia

Kommentera här: