Äppel päppel

Dukat för söndagsfika!
 
Fikamonster nr. 1 i startgroparna... Skjortan kommer från Benetton och jeansen köpte vi på Zara i NY.
 
Väntan på mormor och morfar var ungefär lika lång som väntan på tomten på julafton...
 
Äppelpaj och vaniljvisp är det bästa söndagsfikat på hösten. Mmm...
 
Sluurp!
 
I söndags hade vi mina föräldrar här på söndagsfika och då bjöd vi på en god äppelpaj med vaniljvisp. Älskar bärpajer och det är alltid lika gott såhär på hösten när det regnar och ruskar utanför!
 
En intensiv kortvecka på jobbet börjar gå mot sitt slut och det ska bli fantastiskt skönt med några dagars extra ledigt. Imorgon fixar jag till ett mysigt hemmakontor och sätter mig framför datorn och jobbar precis hela dagen. Sen tar jag och Philip välförtjänt helg. Tjoho!
 
Ha en fortsatt fin kväll!
 
Kram
1 Frida:

skriven

Fina bilder!
Låter mys att ha lite långledigt!
önskar dig en härlig kväll, kram

2 Karin:

skriven

Och just visp till är så smarrigt och en god kaffe, mmmm

Ha ett skönt lov i höstrusket.

Fin gosse

3 Mikaela:

skriven

Det är verkligen SÅ stilig som ni har gardinerna upp till tak. Nästa gång jag inreder ska jag ha så i både vardagsrum och sovrum. Tycker de blir en sån maffig känsla i rummet.

O så gott med äpplekaka. Jag som inte ska äta sånt blev nu vÄldigt frestad. Ska dock baka macarons imorgon. Till Halloween var det tänkt. Vi får se hur det går ;)

KRAMAR M!

PS. Nu kan du vinna presentkort på 300,- Från PartyTajm, Produkter från Bambino och en FrozzyPack från Pappaprylar inne hos oss...http://hemmapavarangataistan.blogg.se/category/tavlingar.html

4 Emma:

skriven

Så snyggt att duka i svart och vitt. Äppelpajen såg riktigt mumsig ut :-)

5 Camillasnyahem:

skriven

Men du, när blev han så stor? Vad fin han är! Tiden går så fort att jag blir rädd ibland, det gäller att ta vara på den. Att jobba hemma en dag och sen ta helg låter som ett utmärkt exempel på att ta vara på tiden måste jag säga.

Trevlig helg då, lite i förskott!

6 Jessica:

skriven

Vilka härliga bilder! Ni har ett så himla fint hem!

Kram kram

7 Sofia:

skriven

Otroligt fina gardiner. Jag ska låta sy upp gardiner till vårt vardagsrum och undrar vilket material de är i?

Trevlig helloween!

Svar: Vad roligt att du tycker det, vi är helnöjda!
Vi lät sy upp våra gardiner så jag har inte riktigt koll men jag vet att tyget är i en polyesterblandning.

Kram
Katta

8 Caroline:

skriven

Sötaste moln-underlägget! Vart finner man detta? :)

Svar: Underlägget kommer från KG Design. Googla så hittar du webshopen!
Kram
Katta

9 Emelie - Emelies Christmas:

skriven

Härliga bilder :)

10 Anna:

skriven

Vart kommer era tavlor ifrån?:)

11 Dinka:

skriven

Fina bilder! Visste du att det har kommit Kastehelmi ljuslyktor i frostad glas. Så fina, det är tur att julen närmar sig :)

Ha en fin dag!

12 Dinka:

skriven

Fina bilder! Visste du att det har kommit Kastehelmi ljuslyktor i frostad glas. Så fina, det är tur att julen närmar sig :)

Ha en fin dag!

Kommentera här: