Whoop, whoop!

Nu sjunger liljorna på sista versen och imorgon får det nog bli både amaryllis och hyacinter som får följa med hem från blomsterbutiken efter jobbet. 
 
Whoop, whoop!
 
Det är stora saker på gång och snart lanseras någonting väldigt spännande och roligt som jag ska få vara en del av. Det är nästan olidligt spännande just nu och självklart får jag inte avslöja någonting mer än så riktigt än.
 
Spännande va?
 
Håll utkik här inne under helgen men redan imorgon kan ni få en hint om vad som är på gång så stay tuned...
 
Kram
1 Camilla:

skriven

Åh det låter spännande! Jag kan ju inte låta bli att gissa.. ;) Blir det en flytt till bloggfamiljen tro? Där skulle du och din fina blogg passa!

Kramar C

2 Cissi:

skriven

Kan det vara du som blir nya bloggerskan på bloggfamiljen ;-) ?

3 Linda:

skriven

Jag tänkte också direkt på Bloggfamiljen ; )

4 Sofia - mamma till Amanda och Olivia:

skriven

Vad roligt att det är spännande saker på gång! Du förtjänar någonting roligt, du är ju så himla bra Katta! :) Kram!

5 pillan:

skriven

Cliffhanger var ordet!! Spännande Katta :)

Kram P

6 Camillasnyahem:

skriven

Jag lade, som föregående kommentarer, ihop två och två och gissar på en flytt till Bloggfamiljen. Din blogg är sååå värd det! :)

Kram!

7 Milla:

skriven

Men Bloggfamiljen Hr ju redan starwoman som är nästan identisk som denna blogg. Iallafall förr:-) Fast du är liksom först med inredningen:-)

8 Sofia:

skriven

Låter spännande!

Kram

9 Annika J:

skriven

Oj, jag håller koll.
Kan knappt bärga mig, va spännande det låter!
Trevlig 1:a advent!

10 Michelle:

skriven

Kanske är vi en del av samma projekt...? Har nämligen också ett suuuperroligt och spännande projekt på g som lanseras nu i dagarna :)

Kraaam

11 Emma - Från min sida sett:

skriven

Åh så kul! Min första tanke var också bloggfamiljen:)

Kikar såklart in imorgon igen, så spännande!

Kram

12 Anette L:

skriven

Hejsan!!
Jag tror också, som många andra, att du ska flytta över till Bloggfamiljen!! Såg för ett tag sedan att dom skulle få en ny "familjemedlem". Spännande!!
Ha nu en skön helg!
Kraam/Anette

13 Anonym:

skriven

Jag hoppas att det innebär att bloggen kommer bli lite roligare för som den är nu är den riktig tråkig .

14 Cecilia:

skriven

Blir det bloggfamiljen månne? Vore så kul! Då kommer Starwoman få problem, då hon kopierar din stil rakt av hela tiden. Blir lite väl genomskinligt då...

15 Fia:

skriven

konstigt att man orkar och vill läsa en blogg och kommentera om man tycker att den är tråkig!??! Bitter fittor finns det gott om!! *URK*
Om det blir en flytt till bloggfamiljen finns det bara ett minus! att man inte kan kommentera utan att vara medlem/inloggad!? =/
Trevlig advent

16 Ninni - Foto & Vardag:

skriven

spännande =)

17 Matilda:

skriven

Fin blogg :D

Kommentera här: